http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4154930,00.html
ערב טוב,
יצא לנו, בנות הפורום השכן, לדבר על המקרה הקשה שבו מתה היום אישה בת 35 כתוצאה משאיבת ביציות.
מאחר ואנחנו נמצאות בתהליך הזה נכנסנו קצת ללחץ...
האם מדובר במקרה נדיר ?
מה הסיכוי לקבל זיהום בתהליך של שאיבה?
האם הסיכוי גבוה יותר מאשר מבניתוח אחר?
אודה לתשובתך...
ובשורות טובות
" אין כישלון הנחשב לכישלון, אלא אם כן נכשלת בלהמשיך לנסות..."