התעלפויות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר ערן.
    אני בהריון שני בשבוע 10.
    ההריון הזה לא דומה בכלל להריון הקודם ומאוד קשה לי, בעיקר בגלל בחילות והקאות רבות מאוד (התייבשתי פעם אחת וקיבלתי שתי שקיות עירוי).
    אבל יש משהו אחר שמטריד אותי יותר - מידי כמה ימים אני חווה מן סוג של "התעלפות". אני פתאום מרגישה סחרחורת, החדר מסתובב וכולי מתכסה זיעה קרה, אני לא יכולה לדבר או לזוז. אני כן מפילה את עצמי לישיבה או שכיבה כדי שלא אפול. זה לוקח כמה דקות (שבמהלכן אומרים לי שאני נראית כמו מעולפת אבל עם עיניים פקוחות ונעשית מאוד לבנה) ואני מאוד ערה לסביבה, כלומר לא מאבדת הכרה, שומעת שמדברים אלייאבל כאילו "צופה מבחוץ" ולא יכולה להגיב או לעזור לעצמי.
    הפעם הראשונה שזה קרה לי היתה בחדר של הרופאה במרפאה, היא לא התרגשה, הרימה לי את הרגליים ונתנה לי מים וקרקר מלוח וביקשה ממני למצוץ. הנחתי שאם היא לא מתרגשת - אז כדאי שגם אני לא אתרגש.
    מאז זה קרה עוד מספר פעמים - האם אתה חושב שיש מקום לדאגה? האם עליי לפנות לרופא? התופעה מוכרת לך? ממה זה נובע?
    אציין שלחץ הדם שלי היה נורמלי בבדיקה השגרתית אתצל אחות מעקב הריון.
    תודה מראש,
    שני

    "כי אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמא..."

    graphics.com/myspace/text_generator.php]
2 תגובות
עמוד 1
  • שלום רב

    יש סיבות רבות למה שאת מתארת
    אמנם לא תמיד מוצאים את הסיבה
    אבל חשוב מאוד לגשת לרופא שלך להבדק ולהשלים את הברור המתאים

    ד"ר הדר
  • אשמח לשמוע חוות דעת
    גם אני בהריון שבוע 12 וכבר 7 פעמים בשבועיים האחרונים שכמעט התעלפתי ממש שחור בעיניים וצלצול באוזניים ולא הייתה תחושה בידיים וברגליים. זה הריון ראשון ואני גם די מקיאה הרבה. פניתי למיון נשים בעקבות המלצת הרופאת משפחה, אבל הרופא שם בקושי התייחס אמר שזה רגיל ולשתות הרבה... אבל אני דואגת, מה לעשות?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה