ד״ר שלום, אתמול היינו אצל הרופאה אחרי הזרקות של שבוע והיא קבעה לי שאיבה ליום ראשון וזו פעם ראשונה שלנו...
כידוע צריך גם לתת זרע ובעלי לא מצליח בלי קיום יחסים יכול להיות בגלל הלחץ - האם ניתן לקיים בבוקר לפני השאיבה יחסים וככה לתת את הזרע...??? זה לא יפגע בביציות שכבר צמחו???


תודה רבה מראש וסופ״ש של ברכה והצלחה....