השאלה שלי היא כזאת :פעמיים עברתי הפלה טבעית מכניסה להריון טבעי.
במידה ואני אקלט החודש טבעי כמובן אני צריכה לקחת משהו לתמיכה בגלל מה שעברתי או שבהריון ספונטני אין צורך?
עשיתי דרך אגב בדיקת קרישיות וכן בלוטת התריס והיסטרוסקופיה והכל תקין.
אודה לך על תשובתך
http://www.holdthatpic.com/