הריון לאחר הפלה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות ,

    אני עברתי הפלה בשבוע 19 עברתי הפלת ציצטוטק ולאחר מכן גרדה , אמרו לי לחכות 2 מחזורים ולנסות שוב להכנס להריון אם עבר רק מחזור אחד זה מסוכן???משהי יודעת???

18 תגובות
עמוד 1
  • ומה זה ערכי בטא , אומנם שבוע 19 אבל אף פעם לא שמעתי על זה ...
  • כואב לשמוע


  • תודה.
    אחרי כמה מחזורים נכנסת שוב להריון לאחר ההפלה?

    היא עשתה לי אולטרסאונד היא אמרה שהיא רואה רירית ושהכל נקי ובסדר.

    וכמובן בדקה את הרחם .

  • אחרי הרבה זמן,אבל רק בגלל רשלנות מההפלה (באסותא: ישר שאבו וללא-למינריה


  • היי מרווה קראתי את מה שכתבת לעינבל ,אני גם לאחר גרידה עקב יתפתחות לא תקינה של הריון (עברתי ב שבוע 7) ,עשו לי גם למנריה (כאבי תופת) אבל מההודעה שלך הבנתי שטוב שכך שבלי זה גורם בלאגן,ברוך השם בדיקות תקינות בטא ירדה כמו שצריך ( כל שבוע עשיתי בדיקת דם בהפניית רופא שלי עד שירדה לגמרי) איזה רופא זה שלא עושה בדיקת בטא לאחר גרידה אני בהלם ? us יצא תקין רחם נקי ,עובי רירית היה 3 (הייתי בסוף מחזור שעשיתי בדיקה) .לי רופא אמר שאין יותר צורך לחכות לאחר וסת אפשר לחזור לנסיונות להרות .השאלה שלי לגבי חליטת תה סיני מה זה ? איפה קונים? למה זה עוזר? ישמח לשמוע את תגובתך ,תודה .ומה לגבי בעל כתבת משהו לא הבנתי כל -כך את יכולה להסביר לי .
  • מארגו


  • תודה מאמי על תגובתך -כן את למנריה וגרידה עשו לי בבית-חולים אסף -רופא, הרופא שלי גרינגס משה הוא עובד בקופת חולים כללית,לגבי הרופא הוא אמר שאפשר אחר וסת ראשונה שאותה כבר קיבלתי כמו שכתבתי לך (קיבלתי ב6.1) להמשיך לחזור לנסיונות להרות (למרות שיש רופאים שממליצים לחכות לפחות 2 מחזורים לאחר גרידה ורק אחרי זה לחזור לנסיונות להכנס להריון)את חליטה סינית אפשר לקנות בעוד מקום אולי את יודעת.? רק המחזור שלי החודש היה קצר רק יומיים הבנתי שזה קורה לאחר גרידה -הדאגה שלי רק שלא ישפיע על ביוץ? מוכר אולי?
  • הם תותחיים באסף-הרופא,מאוד מרוצה בגדול.

    לא-מכירה את הרופא שלך.

    אני הייתי זורמת איתו,אם הוא אמר שאפשרי. הכל לפי התחושות שלך.

    את המרשם לחליטה רוקח אייל פוליטי והוא מוסר את המרשם לזן-צמחים.
    אני מאוד מרוצה ממנו,אין לי מושג על מקום-אחר.

    מוכר ומדאיג מאוד,גם אצלי הדימום קצר ומועט בזמן-המחזור.
    מה עושים???????????? אם יש לך טיפ,אשמח לדעת!!!!!!!!!!!!!

    לגבי עובי-רירית, מסתבר שזה חלק ממכלול,ולא-מחייב שתהיה 6-8 בעובי.
    כפי שאצלי זה קרה ברוך-השם (היתה דקה יותר, 5.5 ונראה לי שהחליטה סייעה בעדי לשמר את החמימות של הרחם בזמן-הקליטה).


  • לגבי מחזור זה פעם ראשונה שקרה לי ככה שהיה קצר ,לפני גרידה היה 4-5 ימים עם דימום רגיל לא הרבה ולא מעט (יום ראשון ושני היה דימום חזק אחר-כך פחות) אז התופעה לא מוכרת לי.תודה על תמיכה ושיהיה לנו הרבה הצלחה. אמרו לי שאם זמן יתייצב ויחזור ליהות כמו שהיה לפני -ועכשיו זה נובע שינויים הורמונלים עקב הגרידה.את עכשיו מתככנת הריון נוסף?
  • היו לי השנה 3 גרידות לאחר-הלידה..(הבדיקות-תקינות,חמסה),פשוט שנה-עמוסה,זה ההסבר היחיד,הגוף מסתבר יודע מתי טוב לו להיקלט ולהמשיך...
    (ואחת לפני ההיריון של נעמה,בעיקבות-פיגוע).

    אז אני כעת שותה עם בעלי את חליטת-התה ולוקחים את הכל ברגוע,כדי שהפעם-הבאה תהיה תקינה בע"ה..אין-ברירה אחרת,אם רוצים בע"ה להצליח..

    אם אפשר לשאול,למה היתה גרידה בשבוע 19?


  • אצלי זה היה בשבוע 7 (הריון לא תקין) השבוע 19 זה אצל עינבל. למה 3 גרידות ? הריונות לא יתפתחו ? בכל זאת זה פולשני ולא נעים.הכי חשוב שתרגישי טוב ותמשיכו הלאה ותצליחו.
  • סליחה,סליחה ושוב סליחה...

    התבלבלתי לרגע, סליחה..

    היו לי הריונות-צעירים שלא-התפתחו..כנראה הגוף יודע אצלי מתי העת הנכונה לו..לא-נחתי לדקה,טיפלתי בילדתי,למדתי,עברנו דירה,עבודה, בעלי עובד רחוק מהבית..אוסף של תנאי-חיים אינטנסיביים, שבצדק הגוף שלי לא-היה מוכן לכזה עומס..
    אז נעמוש בגן


  • מאחלת לך המון הצלחה ,שבעזרת השם תגשימי את כל משאלות לבך,לגבי גוף אני מסכימה בהחלט שהוא לא מוכן שום דבר לא יכול להעזור לו.איך אומרים כל דבר בעתו.אני גם אומרת לעצמי לצריך להנאות מעצם תהליך עצמו לקראת ההריון ולא לתעסק בדברים קטנים ודבר הכי חשוב לצאת מהלחץ -כי זה לא תורם רק גורר אותנו לסטרים מיותרים.בינתיים תהני עם נעמה הקטנה ועוד בעזרת השם תביאי לך אח או אחות או אפילו שניים (אין לדעת)
  • את הכי צודקת!
    כדי להצליח בדבר שאנחנו הכי רוצות בו כעת,עלינו "הפוך על הפוך" דווקא להתרכז בדברים-האחרים בחיים,מתוך דמיון מודרך-חיובי,שכנראה לא-נתפנה אליהם כשיהיה עלינו תינוק/ת קטנטנים ונרצה לטפל רק בהם


  • אמן אמן יהיה רצון
  • עינבל מה נשמע מאמי? אז בסוף יש הריון?
  • היי לכולן,
    רציתי לשאול מה זה למיניאיה?
    עברצי גרידא לפני כמה ימים, הייתי בשבוע 10 ולעובר לא היה דופק ואז הוא נספג ברחם...
    לא נראה לי שעשו לי למינריה...
    בנוסף, רציתי לשאול מתי עושים בדיקת בטא? אחרי כמה זמן הערך טמור לרדת?
    תודה ובהצלחה לכולן (:
  • שלום לכולם. זו פעם הראשונה שלי שכותבת ונכנסת לפורומים. אני עברתי גרדה ביום 7/3/19 לפני חודש בדיוק. עד עכשיו לא קיבלתי מחזור ומאוד מפחדת ליכנס שוב בהריון. לא שלא רוצה אבל כרגע זה לא הזמן. יש לי בבית 4 ילדים מקסימים. לפני 10 חודש ילדותי תאומים ולא ני4ה לי נכון ליכנס שוב(זה לא הזמן)דיברתי עם הרופא נשים שלי . התעניינתי לשים טבעת בתוך הרחם אבל הרופא אמר לי שצריך.לחכטת למחזור ה 1 אחרי הדרישה...אני מחכה וכלום... יכול ליהות שלוקח בין 4 ל6 שבועות וציין. חייבת להגיד שאחרי שבועיים של הפעולה בעלי היה מאוד רוצה שיהיה יחד אני סירבתי מרוב פחד אבי בסופו של דבר יסכמתי. השאלה היא אם בשבעות האלו אחרי גרדה וללא מחזור אפשר ליכנס להריון?? תודה לעונות...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה