שבוע טוב ד"ר ישי,
אני שמונה ימים אחרי החזרת 2 עוברים ומחכה לבטא ביום רביעי

כל הסוף שבוע היה לי כאב חד בבטן התחתונה בצד שמאל, לא ממש כאב אלא כמו פולסים חדים שמופיעים בערך פעם בשעה ונמשכים כמה שניות ותמיד באותו מקום. אני יודעת שזה עוד מוקדם לשער השערות ובטח שלפני הבטא אבל הכאב הזה קיים והוא מציק ודי ברור לי שמשהו קורה שם (אף פעם לא היה לי)
רציתי לשאול על הריון מחוץ לרחם- האם בשלב הזה מוקדם מדי לחוש כאלה כאבים או ששמעת על הריונות מחוץ לרחם שהורגשו בהם כאבים בשלבים כאלה מוקדמים? מלחיץ אותי שהכאב הוא באותו מקום תמיד וגם בצד.
יכול להיות שיש קשר לגירוי יתר? חוץ מבטן מאד נפוחה אין לי שום תסמין אחר שיכול להעיד על זה, יש דרך שאני יכולה בשלב כזה מוקדם לבדוק מה המקור של הכאבים?
תודה רבה