דר' ישי שלום רב,
בת 32, 2 לידות ב"ה תקינות, לוקח לי זמן להקלט להריון כל פעם מחדש...
המחזור שלי כל 25 יום, ימי הדימום כ-8-9.
אני מזהה את הביוץ אבל בחודשים האחרונים תופעה מוזרה.
כל פעם שאני מבייצת מהשחלה השמאלית הביוץ הוא ביום ה-11-12.
כשאני מבייצת מהשחלה הימנית זה קורה סביב היוםה-18.
האם זה ייתכן? זה ממש מוזר... מה גורם לזה להשתנות כל חודש לסירוגין?
תודה על תשובתך...
