דר' ישי שלום,
אני יודעת ששאלתי תשמע מוזרה אבל אני גם יודעת שלאחרונה הרפואה עושה שימוש בידע של מה שקרוי "תרופות סבתא".
אני מתקשה להכנס להריון בטיבעיות כבר כמה חודשים טובים.
סבתי שתבדה לחיים ארוכים וטובים, אמרה לי שגם לה לקח בהתחלה המון זמן להקלט ונתנו לה לשתות תבלין שנקרא "ציפורן", כשהוא טחון.
האם ידוע לך על שיפור הסיכוי לקליטה ע"י שימוש בכך? אם כן, במשך כמה זמן צריך לשתות את זה?
תודה
