שלום ד"ר ישי,
קיבלתי היום תוצאות 12 יום אחרי החזרת 3 מוקפאים יום 3.
ברור לי שהתשובה שלילית, אבל האם יש סיכוי שהיה היריון כימי כי התוצאה גדולה מ-5? מעולם לא הייתי בהיריון ולכן מבחינתי זאת גם סוג של בשורה.
ESTRADIOL (E-2)
1113 pmol/L
PROGESTERONE
28.6 nmol/L
BETA-HCG
6 IU/L
עברתי 5 הזרעות, 2 החזרות של 2 עוברים טריים ואופטימאליים ו-החזרת 3 עוברים מוקפאים
ביצענו את כל הבדיקות הורמונים, אני פוליציסטית ובעלי עם בעיית מורפולוגיה אבל נפח וריכוז מאוד גבוהים, צילום רחם תקין. מה עוד אני יכולה לעשות על מנת לבדוק מה הבעיה?
תודה מראש
