ב19.01- החזרה
3 עוברים הופרו מתוך 8 ביציות שנשאבו
2 עוברים הוחזרו אחד 8 תאים השני 6 תאים
האם הסיכויים טובים להריון ?
יש לציין שבעבר היתה הפריה אך ההשתרשות היתה בחצוצרה לצערי ...
נ.ב אני חווה מאז ההחזרה כל מיני תופעות
כמו כאבי מחזור , רגישות בפיטמות ( נהיו יותר שחורות )
זה מעיד על משהו ?
תודה רבה

ההצלחה מתחילה באמונה !
בה-צ-ל-ח-ה אורטל