שאלה קצת ארוכה.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ד"ר שלום,
    אשמח לשמוע את דעתך,
    כבר בערך שנה מנסים להיכנס להריון, אני ובעלי בני 26,
    לפני 3 חודשים עשינו בדיקות דרך רופא פרטי, הרופא אומר שאצלי הכל בסדר.
    בדיקת הזרע הראתה את התוצאות הבאות:
    ph= 7.9
    צמיגות = תקינה
    נפח=2ml
    ריכוז 70*10 בשישית
    מס' תאי זרע= 140*10 בשישית
    תנועה= 15%
    סוג תנועה: פרוגרסיבית 10%, פרוגרסיבית איטית 80%, לא פרוגרסיבית 10%.
    מורפולוגיה 22%
    הרופא אמר שהזרע קצת איטי על כן הוא הפנה אותנו להזרעה.

    קיבלתי 4 ימים זריקות עם מינון נמוך ויום לפניההזרעה אוביטרל
    בהזרעה בדיקת הזרע, לפי דברי הרופא הייתה טובה, ואלה היו התוצאות.
    נפח: 1.5
    ריכוז: 90
    תנועה50
    ההזרעה כשלה.

    הופנינו לעוד הזרעה על בסיס ספונטני,
    בהזרעה השנייה בדיקת הזרע הראתה את התוצאות הבאות,חשוב לציין שלא נמנענו מקיום יחסים (בהמלצת הרופא) אלא רק ליום אחד לפני ההזרעה
    נפח =1
    ריכוז=12
    תנועה=50
    הרופא אמר שהייתה ספירה נמוכה,

    גם ההזרעה הזו לא הצליחה, מכאן שאלתי,
    רציתי לדעת מה הלאה, הרופא אמר שאם זו לא תצליח נלך להפרייה,
    איך אני אדע שהטיפול שמוצע לי הוא הטיפול המומלץ? אני קוראת שיש כל מני סוגים של הפריות ואני רוצה לדעת שאני אעשה את הטיפול האידיאלי...
    האם לפי דעתך כדאי לנסות עוד הזרעות או באמת לעבוד להפרייה?
    אני גם אשמח להבין מה הבעייה בזרע...

    תודה רבה
    רעות
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    יתכן שהבעיה, לפחות באופן חלקי, בזרע. אני מניח שאת עשית פרופיל הורמונלי שהיה תקין ושהמחזור שלך סדיר. האם עשית צילום רחם ?
    מה שמקובל במצב כזה ( בהנחה שצילום הרחם תקין ) הוא ללכת עם הטיפולים מהקל אל הכבד. מתחילים במעקב אחרי הביוץ + הזרעה, אח"כ עוברים לטיפול עם איקקלומין + הזרעה, אח"כ לטיפול עם זריקות של גונדוטרופינים + הזרעה ורק אח"כ, אם לא משיגים הריון עוברים להפריה חוץ גופית. מקובל לעשות לפחות 3 טיפולים בכל שלב.

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה