הייתי אמורה לעבור היום החזרת מוקפאים ביום ה-18 למחזור ולצערי העוברים לא שרדו וההחזרה בוטלה. היום זה היום הרביעי שאני לוקחת תמיכה (אוטרוגיסטן) וממשיכה כברגיל פרוגינובה 3 פעמים ביום.
נאמר לי להמשיך היום עם התרופות הנ"ל ומחר להפסיק אותן.
1. מה המטרה של להמשיך ליטול תרופות היום?
2. האם התרופות האלה מדכאות ביוץ?
3. מה הצפי בערך לקבלת מחזור?
תוודה מראש
