שלום דר ישי, בהמשך לתשובתך מאתמול (הפשרת מוקפאים נעשית כמה שעות לפני החזרה ללא תלות בגיל העוברים).
רוצה לשמוע עצתך בנושא: ביום ראשון בשעה 17 הייתה צריכה להיות לי החזרת מוקפאים, 2 עוברים שהוקפאו ביום השלישי. ביום ראשון בשעה 10 התקשרה אלי האחות ואמרה שכנראה שלא הודיעו לי בשבת אבל העוברים לא שרדו את ההפשרה ואין לי מה להגיע. בהחזרת מוקפאים הקודמת שרדו לי כל המוקפאים, 3 במספר והבנתי שהפשירו כמה שעות לפני. האם הגיוני שהייתה הפשרה על הבוקר (נניח 8 שעות לפני)? אני מקווה שלא נעשתה טעות ואם כן אני רוצה לוודא שלא יקרה בשנית.
תודה מראש
