דר' ישי שלום,
לפני מספר ימים כתבתי לך שההריונות שלי מתחילים מבטאות נמוכות.
ביום ראשון - היום ה-30 למחזור הבטא הייתה - 20.
היום בצעתי שוב בדיקה - היום ה-32 למחזור, הבטא יצאה - 49. כלומר יש קצת יותר מהכפלה ב"ה.
מתי לדעתך לעשות שוב בטא?
אגב, לא ענית לי אם יש קשר בין בטא נמוכה למשקל של גוף האישה. אשמח לקבל תשובה אם יש לך פרטים על זה - זה מעניין אותי...

תודה
