הזרעה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ד"ר דוד ישי שלום,
    הנני חדשה בפורום ובנושא בכלל,
    אנו נשואים שנה ו7 חודשים,נטלתי גלולות סה"כ חודשיים בחיי אחרי החתונה ומאז אנו
    לא נזהרים ע"מ להקלט להריון.
    התחלנו להיבדק , התוצאות שלי תקינות ,בדיקת הזרע של בעלי היא סבירה אז הוסבר לנו
    שצורת הזרעונים תקינה רק ב- 10% מה שאומר שפתולוגית ראש היא 90% ולכן קשה לנו להיכנס להיריון.
    הוסבר שנוכל להיקלט באופן טיבעי אך זה יקח זמן וזמן אין לנו,בעלי בן 31 ואני אוטוטו 28 ואנו משתוקקים לילד.
    הרופאה הסבירה שהדרך הטובה היא הזרעה.
    בחיים לא חשבתי שאגיע לטיפולי פוריות,ואת האמת שזה מפחיד אותי.
    , קראתי הרבה על ההזרעה אך הייתי רוצה שאתה תסביר לי מה זה בדיוק.

    בנוסף אשמח אם תענה לי על השאלות:
    1.מהם שלבי התהליך בהזרעה? ,זריקות? תרופות? תופעות לוואי?
    האם יש לזה השפעה על הבריאות שלי?האם התהליך מלווה בכאבים פיזיים?
    2.מהם אחוזי ההצלחה על ההזרעה הראשונה בהתייחס לנתונים שלנו? בעלי בן 31 ואני בת 27,שנינו בריאים והבעיה בעיקרון היא בזרע של בעלי כמו שהוסבר מעלה.
    3.האם עקב ההזרעה מושפע מה יהייה מין העובר? או זה כמו תהליך טבעי לגמרי?
    4.אנו מהדרום,אשמח אם יש לך המלצה למרכז פוריות או רופא פוריות מסויימים?
    5.האם בהזרעה יש סיכוי להריון מרובה עוברים או או אך ורק ביצית אחת מופרית?
    6. האם כל התהליך דורש ממני הרבה חופשות בעבודה? בדיקות דם,אולטרסאונדים?
    אין לי מושג על זה בכלל...

    מצטערת על האורך אך כל זה חדש לי ואני בלחץ מטורף ופחד...

    תודה,

    א&א
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    לצערי לא אוכל להשיב, במסגרת הזאת, לכמות כל כך גדולה של שאלות.
    אני חושב שזוג שמקיים יחסי מין לא מוגנים במשך כשנה וחצי ללא הריון זקוק לטיפול. חפשי את מרפאת הפוריות של הקופה שאת שייכת אליה, קבעי פגישה עם הרופא והוא ישמח ( כך אני מקווה ) להסביר לך מה שצריך ולהשיב על שאלותייך

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה