ד"ר דוד ישי שלום,
הנני חדשה בפורום ובנושא בכלל,
אנו נשואים שנה ו7 חודשים,נטלתי גלולות סה"כ חודשיים בחיי אחרי החתונה ומאז אנו
לא נזהרים ע"מ להקלט להריון.
התחלנו להיבדק , התוצאות שלי תקינות ,בדיקת הזרע של בעלי היא סבירה אז הוסבר לנו
שצורת הזרעונים תקינה רק ב- 10% מה שאומר שפתולוגית ראש היא 90% ולכן קשה לנו להיכנס להיריון.
הוסבר שנוכל להיקלט באופן טיבעי אך זה יקח זמן וזמן אין לנו,בעלי בן 31 ואני אוטוטו 28 ואנו משתוקקים לילד.
הרופאה הסבירה שהדרך הטובה היא הזרעה.
בחיים לא חשבתי שאגיע לטיפולי פוריות,ואת האמת שזה מפחיד אותי.

, קראתי הרבה על ההזרעה אך הייתי רוצה שאתה תסביר לי מה זה בדיוק.
בנוסף אשמח אם תענה לי על השאלות:
1.מהם שלבי התהליך בהזרעה? ,זריקות? תרופות? תופעות לוואי?
האם יש לזה השפעה על הבריאות שלי?האם התהליך מלווה בכאבים פיזיים?
2.מהם אחוזי ההצלחה על ההזרעה הראשונה בהתייחס לנתונים שלנו? בעלי בן 31 ואני בת 27,שנינו בריאים והבעיה בעיקרון היא בזרע של בעלי כמו שהוסבר מעלה.
3.האם עקב ההזרעה מושפע מה יהייה מין העובר? או זה כמו תהליך טבעי לגמרי?
4.אנו מהדרום,אשמח אם יש לך המלצה למרכז פוריות או רופא פוריות מסויימים?
5.האם בהזרעה יש סיכוי להריון מרובה עוברים או או אך ורק ביצית אחת מופרית?
6. האם כל התהליך דורש ממני הרבה חופשות בעבודה? בדיקות דם,אולטרסאונדים?
אין לי מושג על זה בכלל...
מצטערת על האורך אך כל זה חדש לי ואני בלחץ מטורף ופחד...
תודה,
א&א