רציתי לאמר לך המון תודה על הסבלנות והתמיכה, אין ספק שאתה חלק מהבשורה הבאה: אני בהריון! באחת השאלות שלי אליך כתבת לי ״יש לך סיכוי טוב להרות״, זה נתן לי המון כוח, אמונה, אופטימיות והוריד סטרס.
אז שוב המון תודה! אתה עושה מלאכת קודש.
מקווה להמשך קל ותקין.
ועל הדרך שאלה

עשיתי בטא ראשונה 12 יום אחרי ההחזרה ביום חמישי והבטא השנייה ביום ראשון, כלומר 3 ימים אחרי. ההכפלה הייתה פי 2.2, האם זה לא צריך להיות יותר גבוה אחרי 3 ימים או שההכפלה בסדר גם אחרי 72 שעות?