כאבי ראש לאחר לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • האם מישהי חוותה תופעה של כאבי ראש לאחר לידה? (מספר ימים לאחר לידה).
    האם ייתכן שכאשר אני מיניקה כאבי הראש פוחתים?
9 תגובות
עמוד 1
  • הי!

    זה יכןול להיות קשור לאפידורל. (אם לקחת)
  • ללא קשר לאפידורל...וכל מדדי תקינים....
    האם ייתכן כי ההנקה מסייעת לכאב להיעלם?
  • כן. כשמניקים יש שחרור של הורמון שמרגיע שימי לב כשאת מניקה את קצת מנומנמת ורגועה יותר - גם בזכות ההורמון.
  • תבדקי אם לחץ הדם עלה לך. ביום שהייתי אמורה להשתחרר עם שמואל הביתה מיולדות החלו לי כאבי ראש איומים והצוואר נתפס לי. בדקו לי לחץ דם ומצאו שהוא גבוה מאוד, אמרו לי שייתכן וזו תופעת לוואי של האפידורל ולא הסכימו לשחרר אותי עד שלשמואל מלאו תשעה ימים- מזל ששמואל נולד אחרי השקיעה כי הברית יצאה ביום התשיעי. עשו לי מגוון בדיקות והתבקשתי ליטול גלולות להורדת לחץ הדם שבתחילה לא תמיד השפיעו. לי לא היתה ממש סבלנות להניק וכאב לי מאוד מהתפרים- המיילדת חתכה המון כי הרופא אמר ששמואל יצא 4200 והוא יצא 3200..... לכן אין לי מושג אם ההנקה היתה מסוגלת להפחית את הכאבים הללו. האמת היא ממה שאני זוכרת כאב הראש גם כן הפריע לי ביכולת להניק, כי הייתי מוגבלת בתנועה עקב הכאבים.
    אם לא היו עולים על עניין לחץ הדם מי יודע מה היה מתפתח מכאבי הראש.... שלא נדע!!!
    אני מציעה לך לבדוק את העניין בדחיפות!!!
    תרגישי טוב!!!

  • היי. תודה על הדאגה אבל לחץ הדם שלי תקין...
    האם ההנקה סייעה להפחתת כאבי הראש או שרק גרמה לך יותר?
  • לא ממש הנקתי- ניסיתי ובכל פעם התייאשתי ונתתי לילד בקבוק, היו לי כאבים גם מהתפרים המרובים מאוד וגם מכאבי הראש שהורידו לי את המוטיבציה להניק, לכן לא אוכל לתת לך חוות דעת בעניין.
    תרגישי טוב!

  • ההורמונים שאחרי הלידה יכולים לגרום לכאבי הראש, ההנקה דווקא יכולה להועיל במקרה כזה כי היא משחררת הורמונים מרגיעים, ביניהם האוקסיטוצין.
  • סבלתן גם לפני ההריון מכאבי ראש או מיגרנות?
  • היי יש לי כאבי ראש חזקים היתי במוקד ולחץ הדם שלי היה גבולי היא שלחה אותי למיון בבית חולים ללכת או שזה יחלוףכי באמת נמעס מבית החוליםואני 3 שבועות אחרי לידה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה