חלבון עוברי בתאומים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בת 32.5 הריון ראשון תאומים בנים לאחר הפריות. שקיפות עורפית יצאה תקינה (1:3500 פחו ו יותר לכ"א) סקירה מוקדמת תקינה. חלבון עוברי שנשלחתי לעשות למרות בעית מהימנות יצא אמנם בתחומי הנורמה (חלבון- 1.19, HCG- 1.91 והמדד השלישי 0.85) אבל הסיכון ירד מ1:563 לפי גיל בלבד ל 1:461.
    הנטייה שלי לאור התוצאות עד החלבון הייתה להמתין לשבוע 32 עם דיקור מי השפיר. האם לאור תוצאות חלבון עוברי עליי לעשות זאת כבר עכשיו- אני בשבוע 19+0.
    תודה מראש על תשובתכם
1 תגובות
עמוד 1
  • קרוב לודאי שאין צורך במי שפיר מאחר ואכן החלבון העוברי אינו משקף נכונה את הסיכון ושאר הבדיקות תקינות. בכל מקרה אם בחרת לבצע דיקור- שבוע 32 זו בחירה נבונה בתאומים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה