אוף, בנות, אני שוב נלחצת.. - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • פעם אחרונה שקיבלתי היתה ב25.5, זאת אומרת, לפני חודשיים. אחרי שבועיים של איחור, 3 בדיקות ביתיות שליליות וים ציפיות הלכתי לרופאה, שעשתה לי אולטרסאונד, ואמרה שאין הריון, וגם הרירית מאד דקה (כלומר, לא היה ביוץ) והיא גם לא רואה שעומד להיות ביוץ.. היא אמרה לי לקחת כדורים שאמורים לעבות את הרירית כדי שיהיה מחזור, ואז לעשות בדיקות דם לראות אם הכל בסדר עם ההורמונים.. הייתי ילדה טובה, לקחתי את הכדורים 10 ימים, הפסקתי בשבת, אבל מאז לא קורה כלום!
    מישהי הייתה בסרט הזה??
    אווףף... אני לא מאמינה שאני מחכה למחזור...
10 תגובות
עמוד 1
  • תמרה יקירה צר לי שאין לי ניסיון בנושא כדי לתת מענה או עזרה....רק לחזק ולהגיד זה בסדר שאת ממתינה למחזור כי ככה תוכלי להתחיל לעבוד מחדש :-)

    מירי
  • היי תמרה...
    אם לא אכפת לך לשתף, אילו כדורים לקחת?
    אני יכולה להגיד לך מנסיוני- כבר 10 חודשים שלא קיבלתי מחזור באופן טבעי (ולכן גם לא בייצתי...).... כל פעם קיבלתי כדורים כאלו ואחרים להסדרת המחזור. ישנם כדורים שאמורים להביא מחזור בין 4-14 יום לאחר סיום נטילת הכדורים...
    אני יודעת ומבינה שזה מתסכל נורא! גם אני עכשיו בדיוק סיימתי "דופסטון" ו"מחכה" למחזור... אבל תתחזקי, כי בסופו של דבר היא תגיע ואז- חודש חדש!!!!
  • תודה בנות!!! דניאיתן- לקחתי בהתחלה אוטרוגסטן, אבל הגבתי אליו לא טוב, אז עברתי לפרימולוט נור. גם לך זה קרה פתאום? כי היה לי די מסודר לפני כן.. הכדורים האלה גם גורמים לביוץ או רק לוסת?? 
  • פרמילוט נור???

    אני לקחתי את זה לפני החתונה!!
    זה מעכב את המזחור שלא יגיע...
    יכול להיות שיש לזה פעולות של הסדרת הווסת?? כי אני זוכרת שאחרי ששתיתי אותם פתאום המחזור הגיע לי במדיוקקק כל 30 יום ואפילו באותה הששעה!!!!

    לא יודעת מה השיקולים של הרופאה...תשאלי אותה אם לא יודעת מה את שותהה..
    בהצלחה יקירה...
    ***הבוטח בה' חסד יסובבהו***
  • אין לי מושג בזה..הכי טוב להתייעץ עם הרופא בהצלחה
  • גם את פרימולוט נור לקחתי... הכדורים האלה עשו לי בחילות וסחרורות קשות... הוא לא "מעודד" ביוץ, אלא וסת.... קיבלתי 3 ימים לאחר סיום החפיסה...
    עד היום, מכל הכדורים השונים שלקחתי, חיכיתי בין 2-5 ימים עד לווסת...
  • היי אני מזה מיואשת כבר חודשים לא קבלתי מחזור מה עןשה עשיתי בדיקת הריון יצא לי שלילי ולקחתי פרימולוט נור לא עזר ואכשיו אני סיימתי גם פרוברה מה עושים מיאש ????
  • יתכן כמה סיבות למצב שבו את מתארת.
    ממליץ לחזור לרופא נשים שנתן לך מרשמים לתרופות הנ"ל על מנת לברר את העניין.
  • יתכן כמה סיבות למצב שבו את מתארת.
    ממליץ לחזור לרופא נשים שנתן לך מרשמים לתרופות הנ"ל על מנת לברר את העניין.
    איזה סיבות אפשר להיות מה עןשים במצב הזה
  • הייתי אצל הרופא אמר לי שאין היריון
    אחרי 4 ימים עשיתי בדיקה בתיתי יצא 2פסים
    והוא הביא לי כדור להבאת המחזור פרימולוט נור
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה