הסתבכות עם גיל שנתיים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי, מה נשמע? איך את מרגישה? ממשיכה להתגלגל?

    אז ככה:
    יש לי משפחתון חדש בבית, אז הקטנה איתי (שנה שעברה הייתה במשפחתון) והיא בגיל שנתיים הנורא שהכול צריך ללכת איך שהיא רוצה וכמה ולמה שהיא מחליטה, כמובן שזה לא יכול לקרות ולכן היא צורחת כל היום, הבעיה העיקרית היא בבוקר כשהילדים האחרים נמצאים היא מרביצה להם כשהיא כועסת עלי, היא צורחת כל הבוקר ואני לא יודעת איך להגיב, כשרק אנחנו בבית אני מתעלמת מהבכי, מציעה מידי פעם משהו כדי "לרדת מהעץ" וזהו, אבל כשהשאר נמצאים זה לא נגמר, היא מרביצה להם ואני צריכה להרגיע אותם דבר שעוד יותר מרגיז אותה, אני לא יכולה להתעלם כי הצרחות שלה מלחיצות את האחרים שגם מתחילים לבכות. בקיצור, מה עושים???.

    נטחן לי כבר במוח, אני לא יכולה לשמוע את הצרחות האלה יותר
4 תגובות
עמוד 1
  • היי אמא

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T

    www.sh-cbt.co.il
  • קחי את הזמן, תדאגי קודם לעצמך, לאכול ולשתות זה לא מותרות
  • היי אמא

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T

    www.sh-cbt.co.il
  • תודה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה