היתי פה לפני 3.5 שנים, וחזרתי לעודד בסיפורי המרגש - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לכל מי שקשה לה ולוקח לה המון זמן, אשמח לשתף אותה בסיפור, שלי שאפשר לומר שינה לי את החיים, את הדרך בה למדתי לא לקבל הכל כמבון מאליו, המסע הארוך עד לקבל ההריון שלוש שנים של ציפייה בדיקות שליליות, אכזבות ואחרי שזכיתי להריון היתי בסכנה גירוי שחלתי, ואחרי סקירת המערכות רצו שאבצע הפלה, ואחרי הלידה מוקדת חודש שביעי, הבנתי שנותר להתפלל, והיום אחרי הכל אני קיבלתי את החים במתנה גם כתוצאה מלידה בסכנה, וגם כי באמת. למדתי מהי כוחה של תפילה כי : הרופאים אמרו אתם הנס הגלוי שלנו אין מילים, אז מדי פעם אני ניכנסת לפה לחזק, לקרוא, להשיב במייל שלי לשתף במייל מי שרוצה סיפור שאני קוראת ומוזילה דמעה אחרי מה שעברתי, ולא שכוחת להודות לשם שעזר ולומדת להעריך שמסתכלת בחדר הילדים איך כנגד כל הסיכוים הצלחתי, ואם תאמיני בעצמך גם את. תצליחי, אשמח לשתף ולעזור לכל מי שרוצה
1 תגובות
עמוד 1
  • תודה על הנכונות ועל הרצון לסייע.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה