אטנגו, פרחי באכ, ריטלין, בקיצור הפרעת קשב... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי שמש, מש שלומך ?
    כרגיל, אני מתייעצת איתך בכל צומת דרכים שאני נקלעת אליה בכל מה שקשור לבן שלי ודעתך נורא חשובה לי.
    יש לו הפרעת קשב והוא היפראקטיבי, יש עניין של וויזות ותחושתי תנועתי, בקיצור - כל החבילה...
    לאחרונה הציעו לי להשתמש ב"אטנגו", שמעת עליהם ? סוג של תרגול מול מחשב, אימון למוח במשך חצי שנה. אני כבר כל כך ספקנית לגבי פתרונות הפלא האלה ולא בא לי להציא כסף, זמן, מאמץ ובעיקר להתאכזב... אשמח לשמוע ממך אם שמעת.
    בנוסף, המליצו לי על תוספי ת**** של ויטמינים ומינרלים ופרחי באכ. אמרו לי מצד שני שכל התוספים האלה עלולים להזיק. אני לא שואלת את דעתך המכרעת, אני יודעת שזה לא התחום שלך, אבל חשבתי שבטוח נתקלת ושמעת יותר ממני על מקרים אחרים.
    בני מקבל ריטלין והוא בכיתה א' אבל אני חוששת גם מהשפעות שיש לריטלין שאנו לא מודעים להן.
    תודה רבה, כרגיל...
8 תגובות
עמוד 1
  • היי נועה
  • תודה על התגובה המהירה והמגילות שלך תמיד עוזרות. חשוב לי לשמוע את דעתך האובייקטיבית מתוך מעורבותך ונסיונך בתחום ואנישים שאת באה איתם במגע ולוא דוקא את דעתך המקצועית, שכן, כמו שאמרת מבחינה מדעית - אין תשובה חד משמעית.
    אמרת ששמעת על אנשים ששיטות כמו אטנגו היו עבורן מצילות חיים, אני בהחלט יכולה להבין את הכוונה המטאפורית. אני מחפשת דרכים להקל על בני ולא רוצה להסתמך על "חוות דעת" של המשווקים עצמם.
    אני יודעת שמדובר בהשעה כספית, כבר השקענו ים כספים לחינם, אני לא רוצה להלאות את בני כל יום בישיבה מול מחשב ובפעולות שאולי לא יעניינו אותו ויקשו עליו עוד יותר.
    לגהי שיטות התנהגותיות שבאות ללמד שליטה והרחבת טווח הקשב, ביחד עם יכולת התאפקות ו-ויסות עצמי - את יכולה לכוון אותי כיצד אפשר ללמוד שיטות כאלה ?
    אנחנו אמורים לעשות בקרוב אבחון תחושתי תנועתי כדי לקבל הכוונה בריפוי בעיסוק. בקיצור, אני מרגישה שאני יורה באוויר בתקווה לקלוע במשהו מתוך ים הדברים המוצעים היום בתחום...
  • נועה יקירתי
  • אנחנו גרים בבאר שבע והמאבחנת מהמרכז לבריאות הילד הפנתה למישהי בשם אירית מעין הבשור. אני מחכה לשאלון שהמורה אמורה להחזיר לי.
    ריפוי בעיסוק זה משהו שאני שומעת עליו הרבה אבל לא מצאתי משהו מסויים בפועל. אני מקווה שאחרי האבחון נתחיל.
    יש משהו שאת ממליצה עליו ? וברור שהכל במסגרת המוגבלת של "הדפים הורודים" הללו...
    אבל במקרה שלי, אני תמיד מגיעה לכאן בסוף, מקבלת אישור לכך שאני לא האמא היחידה שמתמודדת עם קשיים, שזה מקל עליי (צרת רבים...) ואת נותנת איזה כיוון שכמובן כבר שמעתי עליו, אבל אני עמוסת "כיוונים" כאלה ואת אובייקטיבית, לא משוחדת וכן, אני גם מעריכה את דעתך. חוץ מזה, שאולי לא שמת לב, אבל אנחנו מכירות כבר מלא מלא זמן...
  • היי
  • ברור שמכאן מהפורום, אני כאו כבר כמעט שבע שנים. אני מרגישה שאני מכירה אותך...
    תודה על התגובה

  • היי שוב נועה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה