פה שלוח רסן... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי שמש, אשמח להתייעץ איתך בנוגע לעניין שמאוד מטריד אותי. סיפרתי בשרשור קודם שהוא סובל מהפפרעת קשב, היפראקטיביות, אימפולסיבי מאוד וכמו שאמרתי, קיבל את כל החבילה... אני למדתי לקבל ולחיות עם זה. מודה לאלוהים שאלה הצרות שלי... קשה לי עם זה שקשה לו, אבל אני מלאת תקוות לעתיד. יש עניין אחד שנורא מטריד אותי. הוא מרשה לעצמו להתבטא בצורה לא יפה. הוא מאוד קיצוניבתחושות שלו, גם לטובה הוא יכול להגיד דברים כמו "אני אוהב אותך בכל עצם בגוף שלי" או למדריך בחוג שלו שהוא מוכן למות בשבילו וחיבוקים וכל השאר. אבל בשניה זה יכול להתהפך והוא אומר שאני אמא נוראית וממררת לו את החיים ועדיף שאני ימות וכו וכו... הוא מאוד חכם ושנון וזה יכול לקרות בעקבות מילה אחת שאני אומרת, או כל אחד אחר. זה הכי חמור איתי, אבל גם עם אנשים זרים הוא יכול להגיד מולם בצורה ברוה "מי זה האיש המטופש הזה ? או על ילד בכיתה שלו ליד כולם משהו מעליב, למרות שקשה לו ליצור קשרים חברתיים ולשמור עליהם. כלומר, אין לו שום דבר שמרתיע אותו. אני מנסה להסביר לו שזה פוגע בי וכמובן שבאותו רגע הוא עומד מאחורי כל מלה, אחרי שהוא נרגע הוא מתנצל ומתייסר והכל חוזר חלילה...
    בקיצור, כתבתי מגילה... מקווה שהצלחתי לצייר תמונה מדוייקת.
1 תגובות
עמוד 1
  • בוקר אור
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה