דיכאון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    בת שלי בת 5 וחצי חודשים התחילה לסרב להנקה, למרות שיש לי עדיין חלב, היא פשוט צורחת ולא מוכנה לאכול מציצי. העברתי אותה למטרנה, אבל נכנסתי בגלל זה לדיכאון כי רציתי להניק אותה לפחות עוד חודש. אני מרגישה כאילו היא התרחקה ממני, אני כל הזמן מודאגת איך לטפל בה נכון, הרגשה של בכי תמידי ואף הפסקתי לאכול כמו שצריך, שום דבר לא טעים לי. כשמדברים איתי, אני כאילו נמצאת במקום אחר ולא מצליחה להתנתק ממחשבות שלי. בלילה אני לא מצליחה לישון כמו שצריך, כל הזמן נכנסים לראש מחשבות דכאוניות, דאגה אינסופית לילדה, הרגשה שאני אמא לא טובה. חשוב לי להדגיש שזאת לידה ראשונה שלי ולכן בגלל שהכל חדש לי, מאוד מפחיד אותי לעשות טעיות בדרך בגידול של הילדה. שמעתי על רסקיו שעוזר להוריד את הלחץ, האם זה מה שיכול לעזור לי או שאני צריכה משהו אחר, אני מעדיפה כמובן דברים טבעיים.
    תודה מראש
5 תגובות
עמוד 1
  • הי,
    אני אמנם לפני הלידה אבל מאוד מזדהה איתך. אני גם בהריון ראשון מתה מפחד מהלדה, מפחדת לא לתפקד טוב, שאהיה עייפה ומותשת.
    נראה לי שאנחנו צריכות לעשות לעצמנו הנחות ולא לבקר את עצמנו אבל זה לא תמיד קל.
    נראה לי שהזמן יעשה את שלו לא? ההתרגלות למצב...
  • את צודקת, אכן צריך להתייחס למצב יותר ברוגע כי יהיו בדרך עוד הרבה בעיות וחשוב לשמור על השפיות. הזמן לא כל כך עוזר כאן, מה שכן צריך כנראה להכניס לעצמך לראש שהכל יהיה בסדר ואנחנו לא הראשונות שעוברות את זה.
  • היי
  • הי שמש,
    קודם כל תודה על התמיכה, עוד לא התחלתי עם אוכל מוצק בגלל אלרגיה שהייתה לבתי כשהתחלתי עם טעימות בגיל 4 חודשים, החלטתי לחכות עם טעימות עד שהיא תהיה בת 6 חודשים.
    את צודקת לגבי סיבה לדיכאון, אני רגילה לתכנן הכל מראש וכשהדברים משתבשים זה מאוד מעיק. אני גם מאוד מפחדת מהלא נודע ובמקרה זה, בגלל שזאת לידה חדשה, הכל חדש לי ואני מפחדת לעשות טעויות בדרך.
    אני כמובן מנסה לשנות את השקפת עולמי, כי כבר הבנתי שעם ילדים יכולים להיות הרבה הפתעות ולכל סטייה מהמתוכנן צריך לגשת יותר בקלילות. כמו כן מי שלא טועה, לא לומד, הלא כך?
  • מרינה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה