מזמן לא הייתי פה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי שרוני, מזמן לא הייתי כאן.... אני עמוסה ביותר עם 3 ילדים...ילדתי לפני חודשיים וחצי את ליאלוש...
    אשמח אם תייעצי לי כמו שאת תמיד יודעת ומכוונת , כיף שיש לי למי לפנות....

    אז ילדתי לפני חודשיים וחצי ואליה הבכור שלי שכבר בן 4 וחצי כמעט מציק נון סטופ לאמיתי (שבן 2.5), זה החמיר מאד מאז שילדתי ודי ברור שהוא "מוציא עליו את עצביו ותסכוליו", כיצד להגיב?מה עלי לעשות?הוא לא עוזב אותו, מקניט, מרביץ ומציק ללא הפסקה,

    שנית, חזרנו עכשיו מהצגה בקניון, הלכתי איתם למשחקיה ואליה התנהג בצורה מבישה, הוא פשוט רב עם הילדים], השתלט על המשחקים וצרח בעט והשתולל כי ילדים אחרים השתמשו בצעצועים שהוא רצה לשחק איתם, הבנתי שבגן הוא לא מתנהג ככה אבל הוא ממש פרק כל עול והרגשתי מבויישת עד שלקחתי אותו הביתה וכמובן גם את אמיתי המסכן ששיחק יפה. אשמח לקבל ממך עצות..


2 תגובות
עמוד 1
  • היי מאיה
  • תודה מתוקתי, אעשה את מה שאת מציעה...


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה