גמדונת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי.
    שלא תחשבי שאני מתעלמת ממך...
    אני עוד לא קיבלתי.
    אתמול אף אחד לא היה וגם לא היה פתק.
    זה בסדר, ככה זה אצלינו בדואר
12 תגובות
עמוד 1
  • ואני נדחפת

  • תודה!
  • שלא תדאג!!!
    היא תקבל אותה בזמן. היום או מחר אני הולכת לדואר שם אני אקנה קופסא להכניס את זה ואשלח בדואר רשום תוך יום יומיים זה אצלכם

  • לא צריך קופסא.
    שימי בשקית טובה, תדביקי עם סלוטייפ.
    בכלל לא חייבים קופסא.
    ואם כן, אז כל קופסת נעליים מתאימה.
    לא חייבים את זו של הדואר.
    וכבר מצאתי כתר יפה של סינדרלה. ושרביט של סינדרלה.
    אני אקנה לה
  • קופסת נעליים לא ייכנס זה ממש גדול השמלה מאאאאד נפוחה.
    אני יכולה לקפל ולהכניס לשקית זבל גדולה אבל ככה לשלוח בדואר? לא חייבים מעטפה גדולה / קופסא?... הם יסכימו לקבל ממני משהו עטוף בשקית?..
    אני מעדיפה כי זה מוזיל עלויות משלוח

  • זה בכל מקר יעלה לך כי זה דבר גדול
    פייס: ortal_hori


  • טוב, התקשרתי לדואר

  • ואם כבר דואר יש לכם מושג איך אשלח בושם? אני מפחדת שהוא יישבר
    פייס: ortal_hori


  • בושם את יכולה לעטוף טוב טוב עם נייר פקפקים ובתוך קופסה קטנה שתרפדי אותה טוב טוב עם פקפקים

  • אוף אני לא הייתי סומכת על הדואר...

  • בדוק שאת יכולה לשלוח בשקית. והמחיר לפי משקל לא לפי גודל.
    מארה״ב לוקח מלא זמן לחבילות להגיע. בעלי מזמין הרבה משם וזה יכול לקחת גם חודש וחצי חודשיים. לא יודעת למה זה ככה. זה הרי מגיע בספינה, אולי בגלל זה.
    __________________________________________________________________

  • איזה באסה!
    את רוצה את מספר החבילה לגשת לדואר לבדוק?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה