איזה צמרמורת זה לשמוע את האזעקה הזו!!!
בזמן המבצע האחרון שילה שאל אותי הרבה פעמים איך נשמעת אזעקה,
מה צריך לעשות בזמן האזעקה, מה קורה אם אנחנו ברחוב, ומה זה עוזר בכלל אם שוכבים על הרצפה ושמים ידיים על הראש..
היו לו מליון שאלות והיו ממש פחד מכל פיסת מידע ששמע איכשהו..
הגן שלו נמצא ליד בי"ס,
אז מן הסתם שומעים שם את האזעקה טוב טוב..
(כמו פה.. גם בבית ברל יש בי"ס)
אני רק מקווה שהגננת שלהם הסבירה להם ממש טוב שזה רק תרגיל ושלא ייבהלו!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212