-
אוי!!!! העיניים שלי דומעות!!!
אין דבר יותר גרוע עבור אמא לדעת שלילד שלך רע ושמציקים לו
-
איכס ... יש ילדים לפעמים שיש בהם כ"כ הרבה רוע ואת אומרת לעצמך ראבק זה כולה ילד/ה בן/ת x
היה לנו בגן השנה גם ילד מטרידן ...
הנחתי את הילדים איך להתנהג אליו (אן יותר נכון להתעלם לחלוטין ממנו) ותודה לאל העבירו אותו גן לפני שבועיים
-
את אמא מדהימה
]
-
היי
זה נורא שלדעת שלילד שלך מציקים טוב מאוד עשית
זה מזכיר לי ששבוע שעבר עמדתי בהפסקה של בית הספר מאחורי הגדר וליה ראתה אותי ורצה להגיד לי שלום בעוד היא עומדת ומדברת איתי אני רואה שילד שעומד לידה מכה אותה באגרופים והכל בגלל שבלי כוונה היא דרכה לו על הגומה שהוא חפר לגולות לא שתקתי קראתי למורה התורנית וספרתי לה מה שראיתי ואחרי זה שבאתי לקחת אותה עליתי למנהלת ושטפתי אותה כמו שצריך רציתי באותו רגע למעוך אותו.
-
לא יכולה להסביר את זה!
כשמדובר באור, הלב שלי מתכווץ!!!
-
אוי איזה רעים ילדים יכולים להיות... טוב מאוד שהתקשרת ודיברת
-
איזה הורים רעים יש,שכך מלמדים את ילדיהם,לנהוג בצורה כזאת ולקלקל להם את התום של הילדות
shira
-
-
איזה בעסה..
מזל שהיא סיפרה לך, כל הכבוד שפעלת, ויפה שזה עזר
בגן של יותם, לצערי הרב יש משהו כמו 10 בנים ו25 בנות..
הדינמיקה היא שהבנות מקניטות את הבנים, קוראות להם בשמות, מעליבות- והבנים מגיבים באלימות
השבוע סוף סוף יותם התחיל לשפוך על מה שקורה לו בגן, למשל: הוא צייר והחבורת בנות אמרה לו שהוא לא מצייר יפה - אז הוא זרק להם את הלורדים והשתולל..
כמובן שבאו אליו (ואלי) בטענות
ילדה אחת קראה לו בשמות ואמרה לו שהוא בת - הוא אמר לה משהו לא יפה והיא התחיל לצרוח - האשימו אותו (בדיעבד הגננת אמרה שהיא בכלל לא ידעה שהילדה קראה לו בשמות, ישר מאשימים אותו בכל דבר..)
2 ילדות קראו לו בשמות שהוא לא הסכים להגיד לי בתחילת המפגש וכל המפגש הוא לא התנהג יפה...
ממש מעצבן, מתסכל, עצוב שזה מה שהוא עובר בגן...
[
-
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
איזה גיבורה הקטנה הזו
-
הדסקה גם אצלנו כבר שנה שלישית שיש שליש בנים מכלל הילדים .
גם אצלנו יש חבורת בנות שהן פוגעניות . המזל שלנו שנדב הגי גדול בגן אז הוא לא ממש לוקח אותן קשה ..
-
יואוו אתן הורגות אותי עם הסיפורים שלכן!!!
פייס: ortal_hori
-
ממש לא מובן ושיש כאלה שכבר בגיל 3 מעליבות
-
תני לאור חיבוק גדול
-
-
את אמא לדוגמא!
-
פייס: ortal_hori