עכשיו אופק דין בא אלי עם דמעות
"אמא, את יודעת למה אני יותר לא עם הלגו?" למה?
"כי לא רציתי לפרק את מה שבניתי"
הוא באמת הרכיב מקסים במשך כמה ימים שבוע שעבר ובתחילת השבוע אמרנו שהגיע הזמן לאסוף.... הוא לא אמר כלום כל השבוע והם שיחקו מקסים יחד כל יום בצהריים.... מעניין למה פתאום הוא נזכר
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps