מה זה!? הפורום ישן? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • קומו
    פייס: ortal_hori


16 תגובות
עמוד 1
  • כנראה כולן מנסות להעסיק את הילדים בבית בגלל מזג האוויר...

    אנחנו לא יצאנו היום מהבית
  • סבא-סבתא כמעט כל השבת ..
    הילדודס נהנו ואני נהנתי משנ"צ
  • בעלי היה בקניות עם הילדודס, אני ישנתי שנ"צ
  • הינו בבית
  • איך הוא הצליח לפתוח את הראש
  • אצלנו היה יום שימשי ויפה.. היינו אצל ההורים שלי.. ולקראת הערב התחלתי קצת מיונים לקראת פסח

  • גם אנחנו היינו בבית. אחה"צ קצת יצאתי אפילו. זה ממש חריג לראות אותי מחוץ לבית בשבת
  • אנחנו דווקא נסענו לטיול....

    הנה התמונות

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2494178&r=1
  • ואווווווווווווווווווווווווווו תמר
    איזה תמונות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    האופניים של הבעלול והילד, מחוברות, שלכם? או משכירים באיזור ?

    אם שלכם? כמה עולות ?
  • לא שלנו... שכרנו

    לבעלי יש אופניים ממש טובות אבל טרם קנה מנשא לרכב אז לא יכולנו לקחת אותם ורק לשכור את הנגרר אז שכרנו הכל

    החלק שמחבר את האופנים עולה 500 ש"ח אם אני לא טועה

    ותודה
  • תמונות מהממות!!!
    פייס: ortal_hori


  • תמר
  • לנו היתה שבת כייפית..
    אכלו אצלנו 2 משפחות בארוחת צהריים, והיו המון המון המון המון... אתגרים חינוכיים..
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212

  • גם כאן ירד גשם כל היום.... יצאנו בבוקר,בגשם, ונסענו לכיוון דרום ולקראת אשקלון יש פשוט קו בשמיים שמפריד בין השמיים השחורים לשמיים הכחולים. ממש הזוי...

    חזרנו הביתה לגשם

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • תמר, כמה עלה לשכור את האופניים?
    היה אפשר במקום נגרר כזה לשים כסא לילד?

    יואו, איך עשית לי חשק!!!

    יעל, אמא של 2 אפרוחים
  • כן, יש גם כסאות לילד...

    הנה המחירון שלהם

    http://www.la-medavesh.co.il/info/rent_prices.htm
    יצא לנו 300 ש"ח להכל יחד (אבל אפשר להביא אופניים ולהשכיר רק נגרר...)
    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה