אמהות לתינוקות סביב גיל שנה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה הילדים שלכם אוכלים? איתן לא אוכל כלום עוד לא היה לי ילד כזה
7 תגובות
עמוד 1
  • מיכל סביב גיל 9 חודשים החליטה שכבר לא מתאים לה טחון...
    רק אוכל של מבוגרים
  • נווה אוכל הכל, מה שאני נותנת לו הוא אוכל.

    קוסקוס
    פסטה
    פתיתים
    תפו"א - בטטה - ירקות מעוכים
    עוף
    כדורי בשר
    בולונז
    חביתה עם גבינה
    מרקים
    דגים
    אורז
    את הבפנים של הממולאים
  • אוף איזה כיף לכן. ככה שחר וטל היו.

    איתן עושה לי טובה באמת....חי מהאויר. אני עוד מניקה אותו באמצע היום פעם אחת! כי הוא לא אוכל מספיק!

    יש דברים שהוא יאכל תמיד כמו פירות מעדנים וחביתה. אה וקניידעלך. אבל כל השאר - נתון למצב רוחו. מוצרי חלב הוא לא אוהב חוץ ממעדנים.
    זה מלחיץ אותי... בשר הוא עושה טובה כל חתיכת בשר שעוברת לו את הגרון אני נאנחת מאושר. אבל הוא יותר אוהב לבדוק איך היא נופלת מהכסא שלו ישירות על הריצפה והאם היא תעשה את זה במהירות גדולה יותר מהפעם הקודמת.
    כן הוא אוהב לשחק עם האוכל.
    פחמימות הוא גם בד"כ אוכל...
    אבל אני צריכה חלבונים וברזל. זה הערך התזונתי של בשר לא?
    טחינה הוא לא אוהב. אז מה כן?


  • כל ילד יחיד ומיוחד ..
    אם את יודעת שהוא בעייתי אז ספירת דם ולהשלים עם טיפות ברזל ... אין מנוס
  • את יכולה להכין לו קציצות תרד, או חביתה עם תרד
    לטחון לו פירות ולהוסיף טחינה גולמית - זה טעים והוא לא ישים לב לטעם של הטחינה
    לערבב לו טחינה גולמית עם דבש ולמרוח על פרוסה - או לתת בכפית
    גם לאפות עוגיות טחינה, זוהר מת עליהן!! טוחן אותם בלי סוף (אני עושה עם טחינה, קמח מלא וסוכר חום.. ומשכנעת את עצמי שזה בריא
  • אם הוא אוהב פירות מעדנים וחביתה זה מעולה!

    אני לא הייתי נלחצת!

    רעי היה גרוע מזה!
    עד היום...
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • בטח שאני ממשיכה לנסות זה רק מתבכל כל פעם מחדש. קבב הוםם מייד הוא אכל בשבת כמה נחת זה עשה לי
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה