התחלתם טעימות ? אולי משהו שאכל ?
בכל אופן אני ניסיתי את כל סוגי הקרמים הקיימים והקרם הכי טוב הוא של סדרת פרופשנל של לייפ (סופר פארם) זה הסדרה הטבעית שלהם . המוצרים מעולים וגם המחירים סבירים לגמרי .
http://www.super-pharm.co.il/heb/ProductsAndDepartment/Pharmacy/life_professional/להקפיד לשטוף ולייבש טוב את האיזור ולא יזיק לגשת לרופא ילדים