צריכה רעיון / המלצה ליומולדת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ליותם יז יומולדת בקרוב,
    הוא רוצה לעשות מסיבה עם כל ילדי הגן.. והשנה החלטתי ללכת לקראתו (ולא משנה שזה בטח יעלה המון כסף שאין לנו..)
    אבל!
    יותם לא רוצה מפעיל! הוא מתבייש / מפחד להיות במרכז היומולדת והשמפעיל ישים אותו על כסא עם כתר וכדומה..
    אז אני מחפשת הפעלה לילדים, משהו יותר כללי כמו סדנא חמודה או משהו כזה,
    מדובר בילדים בני 5,6..

    למי יש רעיון ?
    [
16 תגובות
עמוד 1
  • יש סדנאות של שוקולד שנראה לי שאי אפשר לא להנות בהן

    יעל, אמא של 2 אפרוחים
  • יש סדנאות עם חיות..
    או עם שוקולד.

    וגם תמיד אפשר לדבר קודם עם המפעיל ולבקש דברים מסויימים..

    חוצמזה שאתם יכולים להפעיל אותם לבד! משחקי חברה- חבילה, בינגו, תחרויות.. אוכל.. וזהו!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • ד"א, אם נראה לך שקשה לו להיות במרכז התשומת לב - את יכולה לעשות עם עוד ילד מהגן שלו.
    יונתן כבר ביקש ממני לעשות לו יומולדת עם עוד מישהו (כנראה תהיה מישהי) כי אצלו כמעט כולם עושים בזוגות.

    יעל, אמא של 2 אפרוחים
  • להביא טרמפולינה?
    אולי "איש בלונים"...?
    אפשר גם להזמין מפעיל ומראש להדריך אותו שיתן לילד להשתחרר ולא יתן לו יחס מיוחד שיגרום לו להרגיש "מרכז העיניינים"...


    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • הרעיון של יעל מעולה - לחלוק יומולדת
  • לעשות עם עוד ילד זה לא רלוונטי,
    בדקתי עם הילדים שנולדו בתאריך שקרוב אליו - והם לא בעיניין..
    [
  • יש את זה -
    http://www.t-hafalot.co.il/

    מאמהות שעשו עם זה יומולדת שמעתי שהיה מעולה.

  • למה לא פשוט להפעיל אותם? צריך שיהיו שלשה מבוגרים וכל אחד מפעיל תחנה כלשהיא. ובסוף מרימים אותו שרים לו ואוכלים עוגה והופ הביתה........
    לא? הם קטנים לא צריך איזו הפקה. לדעתי...


  • צול צול - בכנות,
    את היית לוקחת על עצמך לערוך יומולדת ולהפעיל עכשיו 30 ילדים ???
    אני לא יעמוד בזה, עם 3 קשה לי..
    [
  • את יודעת למה כתבתי לך את זה? כי זה מה שאחותי עשתה עם כיתה שלמה של בנות של הבת שלה לפני חצי שנה. הן אמנם בנות 10 אבל זה המוןןןןןןןןןןןןןןןן ילדים. היא עשתה ארבע תחנות בכל תחנה עמד מבוגר והפעיל.
    זה נראה לי ממש נחדמ הבנות (וגם הילדים שלי שהיו מוזמנים) נורא נהנו. זה לא כמו לטפל בילדים שלנו זה משהו קצת יותר המוני כזה. וההפעלות מעניינות אז הילדים באים. לא? או שאולי זה מורכב מידי בשביל גיל כזה?
    שלא תחשבי אחותי ובעלה אחרי היום הולדת התעלפו מעייפות
  • גם אני עשיתי לכיתה של שקד - כיתה א'
    יום הולדת בבית 35 בנות, כולל כמה בנות דודות וחברות
    עשינו בהתחלה משחקי חברה, חבילה עוברת, השחלת נר לבקבוק
    תחנה של קישוט עוגות אישיות
    תחנה של קישוט ועיטור קופת עץ (קניתי חומרים וקופות במקס סטוק)
    אחרי זה שירים, עוגה, ממתקים וזהו

    היינו כמה מבוגרים והיה ממש מוצלח



    אלי, תן בי את השלווה
    לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    האומץ לשנות את אשר ביכולתי
    והתבונה להבחין בין השניים

    הזורע חיטה דואג לשנה,
    הנוטע עצים דואג לשנים,
    המחנך נפשות דואג לדורות (הרב קוק)

    אדם הוא מעט ממה שנולד עימו, והרבה ממה שהוא עושה מעצמו. (אלכסנדר בל)
    לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות. (ג'ורג' אליוט)


  • הי הדס,

    יש לי בן דוד שגר בת"א והוא בין היתר עושה הפעלות - סדנת תיפוף, וזה פשוט כייף!!

    גם גל שלי מאוד ביישנית והוא היה ביום הולדת שעשיתי לה בספםטמבר והיא כל כך זרמה עם זה....

    אם את רוצה פרטים נוספים, תגידי לי....

    [
  • לכל הממליצות על להכין משהו לבד אני מזכירה לכן ש:
    אני אמא ל3 ילדים שהגדול מהם תיכף בן 5!
    אני עובדת במשרה מלאה!
    בנזוגי הוא איש קבע, דהיינו עובד המון ולפעמים גם לא ישן בבית!
    אין לי טיפת עזרה מאף אחד!! לא סבא/סבתא, לא חברים, לא דודים ולא אף אחד!!

    אז בקיצור - אין לי זמן לארגן תחנות לימולדת...
    גם לאר5גן יומולדת עם מפעיל זה המון בשבילי...
  • אורלי - ברור שאני רוצה פרטים!!!
    [
  • את יכולה לעשות רק לבנים, בעיני זה מאוד מקל לעשות לחצי קבוצה אבל זה בתנאי שזה בבית או בכל מקום סגור אחר.
    אצלנו זה ממש פופולרי לעשות רק למין אחד וזה גם לא מעליב את בני המין השני כי החלוקה כאן היא לא העדפה של חבר'ה ספציפיים...


  • אני בעד סדנת תיפוף, היינו פעם ביומולדת אצל מישהו מדהים אבל לא זוכרת איך קראו לו
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה