-
שכחתי מזה לגמרי!!! ואני אם חד הורית!!!! מה אעשה?!?!
אם אני מכינה, אז אני צריכה להכין לפחות 5 - 3 לגן של איתמר ו2 לגן של יונתן...
יעל, אמא של 2 אפרוחים
-
אני כן הולכת להכין, אבל רק לגן של דניאל.
הן עזרו לי מאוד בנושא הגמילה שלה למרות שזה היה "לא בעונה".
אז זוהי דרכי להודות להן.
[
-
אני מכינה
-
אצלנו בגן של דביר אחת האמהות אספה כסף
]
-
רציתי להכין, אבל לא נעים לי
פייס: ortal_hori
-
אורטל - למה לא נעים?..... לא הבנתי....
אני כל שנה בפורים מביאה להן! הן ממש שמחות לקבל..
אצל תאיר אני בטוח אביא - צריך 3 .
ואצל אוראל אני לא החלטתי אם לקחת או לא.. כי הוא בגן פרטי שנמחיר לא זול בלשון המעטה ואם אני מביאה אז אני צריכה להביא 4 - זה כבר יוצר לי יקר מידי [:I
-
אורטל - למה לא נעים?..... לא הבנתי....
אני כל שנה בפורים מביאה להן! הן ממש שמחות לקבל..
אצל תאיר אני בטוח אביא - צריך 3 .
ואצל אוראל אני לא החלטתי אם לקחת או לא.. כי הוא בגן פרטי שנמחיר לא זול בלשון המעטה ואם אני מביאה אז אני צריכה להביא 4 - זה כבר יוצר לי יקר מידי [:I
-
עוד חודש פסח !
ואז כולן קונות מתנות לצוות של הגנים,
אז למה גם בפורים ?
אני חושבת שזה מיותר .
-
אני גם חשבתי על פסח ואני לא החלטתי אם לתת גם בפסח ...
החלטתי בכל אופן להכין להן משלוח די צנוע
-
אני מכינה לגן של בן ואולי גם לשל רואי
-
לדעתי לא צריך משהו ענק, אלא רק תזכורת שאנחנו מעריכים ומודים. זו ההזדמנות להביע את ההערכה. אני מכינה. ולא רק לגננות אלא גם לשאר הצוות שמטפל בילדים שלי ואפילו בעקיפין- למבשלות ולמנקה.
אני תמיד משתדלת לחשוב על אלו שבדרך כלל לא חושבים עליהם.
אתם לא מתארים לעצמכם מה סלסלה עם 4-5 פריטים לא יקרים, עטופה בצלופן עם סרט יפה- ומכתב מהלב, יכול לעשות לבנאדם.
אז אני חושבת שזה שווה את זה.
ושוב- ממש לא השקעה כספית גדולה. משהו מינימלי אבל מכובד. פרט לגננת הישירה שעליה כן אשקיע יותר. ואתן גם מתנה קטנה.
אבלללללל- אני לא קונה לפסח
-
בתור גננת אני חייבת להודות שלמעט פעם אחת שהוועד הביא לנו משלוח מנות (אבל באותה שנה לא קיבלנו מתנה בפסח) לא קיבלתי מעולם משלוחי מנות בפורים. לא מהוועד ולא מהורים בודדים
ועד עכשיו גם לא הבאתי... אבל השנה אולי כן (למרות שהבאתי משהו צנוע גם בראש השנה...)
בקיצר, לא יודעת