-
אני הייתי הולכת לרופאת ילדים
פייס: ortal_hori
-
אם הגיעה למצב שהגננת מתקשרת הייתי לוקחת לרופא
אולי אם זה כלום הילד יבין שאם כואב הולכים לרופא...שזה לא משחק
בשורות טובות
]
-
גם אני הייתי הולכת לרופא ילדים
-
אולי בדיקת ראיה?
[
-
בטח ללכת לרופא.
אם זה חד פעמי אפשר להתעלם, אם זה חוזר על עצמו רופא צריך לבדוק ולוודא שהכל בסדר.
יש לך עוד כמה פרוייקטים לזמן היותך חד הורית?
-
טוב, קבעתי לו תור לרופאה (למרות שיש רק בשלישי) ותור לרופאת עיניים (למרות שיש רק בשלישי הבא).
התחושה שלי זה שהוא משתמש בזה... נראה איך ירגיש כשנגיע הביתה.
האמת שהלילה לא ישן כל כך טוב. הוא ישן בצהרים, אז בלילה נרדם אחרי 23:00!!!
וענבר - רציתי להוסיף שבנוסף להיות חד הורית, בעלי שנמצא 7 שעות אחרינו (8:00 אצלו) עדיין ישן!!!!!!!!!!! גם אני רוצה לישון ב8:00 בבוקר, אפילו מוכנה להתפשר על 7:00.
יעל, אמא של 2 אפרוחים
-
האם הוא שותה מספיק?
כמובן שיש מקום לבדיקת ראייה...
והאם מישהו מכם סובל ממיגרנה?
אומרים - שגם ילדים יכולים לסבול מזה...
החלמה מהירה!
-
שירגיש טוב!!
וגם אני הייתי לוקחת לבדיקת ראייה
והלילה תשנו טוב כולכם
-
אני סובלת ממיגרנות. אני ממש אתבאס אם הוא ירש את זה ממני... זה נורא...
ד"א, לקחתי אותו מהגן והוא מתנהג כאילו הוא מרגיש בסדר, אבל אם אני שואלת אותו אם עדיין כואב לו הראש הוא אומר שעדיין כואב לו.
יעל, אמא של 2 אפרוחים
-
זה יכול להיות ראיה , זה יכול להיות חוסר שתיה , זה יכול להיות אחלה "טריק" ללכת לנוח קצת בבית
-
אני אומרת לבדוק עם רופא ובדיקת ראייה.
בנוסף, מתי הוא מתלונן על כאבי ראש? ככה סתם אפילו נגיד שהוא עסוק במשהוא שמעניין אותו? האם הוא מתלונן כשהוא משועמם או בסיטואציה מסוימת או בזמן מסוים ( למשל: בבוקרלפני הגן באופן קבוע)? כלומר שימי לב מתי הוא מתלונן.
אם זה משהוא שהוא מעלה גם בזמן שהוא עסוק במשהוא מעניין וכו׳ אולי זו לא מניפולציה.
בנוסף את יכולה לומר לו שיש לך משהוא מיוחד לכאבי ראש- למשל נשיקה מיוחדת וחיבוק מיוחד לכאבי ראש ולראות עם זה משפיע ( לא יודעת אם בגיל שלו זה עדיין עובד).
יש לי חברה שהבת שלה הייתה מתלוננת הרבה על כאבי בטן בדיוק לפני שהייתה צריכה ללכת לבית ספר היא הייתה נותנת לה ״תרופה״ סוכריה קטנה והופ כאב הבטן היה עובר - אבל זו שיטה שאני לא בטוחה שהייתי נוקטת בה ....
[url=http://www.freeglittergraphics.com]
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
תעדכני מה הרופאים יגידו
-
בד"כ כואב לו הראש בדיוק כשצריך ללכת לגן או כשלא בא לו לעשות משהו.
אתמול היה אצלו חבר, וכשהחבר רצה לעשות הרבה רעש (יש לנו ווזלה) הוא אמר לו "אל תרעיש - כואב לי הראש" אבל אחר כך השתולל והרעיש בעצמו בלי בעיה.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
-
כאבי ראש וכאבי גב אלו הם שני דבריםם שלא הייתי מקלה ראש אצל ילדים.
גם אם חושדים שזה כאב עמ"נ להשיג צומי.
טוב עשית שקבעת תור. היים היום? מה אמר?
-
אז הייתי אתמול אצל הרופאה. היא אמרה שהוא נראה בסדר, אולי סוג של מיגרנות. עכשיו כואב לו הראש במשך כמה ימים, אז היא אמרה שזה כנראה שפעת ושבכל מקרה נלך לרופא עיניים.
עכשיו נראה מה רופאת העיניים תגיד בשלישי הבא.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
זה מזכיר לי שאח שלי היה בן חמש בערך גם סבל מכאב ראש חזקים מאוד , ואפילו היה מאושפז בגלל זה בבית חולים לגלות למה , בסוף גילו שזה מיגרנות. ובזמנו אמרו שלהמעיט באכילת מאכלים כתומים ושוקולדים שהם גורמים למיגרנה.
-
מאכלים כתומים לא תהיה בעיה - אבל שוקולד, יונתן יתבאס רצח.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
תני לו שוקולד חרובים,
אבל אל תגידי לו שזה שוקולד חרובים..
יש מטריות של שוקולד חרובים שקונים בסופר פארם / חנויות טבע, מאוד טעימות
ויש גם ממרח של שוקולד חרובים.
תאמיני לי שאם לא תספרי לו שזה שוקולד חרובים הוא יאהב את זה
-
אצלנו גם אביאל התלונן הרבה על כאב ראש עשיתי לו בדיקת עיניים הכל תקין בסוף יצא מגרנות יש ימים שהוא לא יכול להרים את הראש מהמיטה.
רופאת ילדים אמרה שמגרנות אצל ילדים מתחיל סביב גיל 5-6 אצלנו המגרנה נגמרת בהקאות עד שהוא לא מקיא את נשמתו הכאב ראש לא עובר והוא צריך שקט ולישון.
-
אז זהו - שלי יש מיגרנות. אני יודעת במה מדובר! בד"כ כשיש לי מיגרנות אני לא יכולה לתפקד.
יונתן מתלונן על כאבי ראש, אבל מתפקד כרגיל. לא מקיא אף פעם (חמסה חמסה חמסה)
יעל, אמא של יונתן ואיתמר