מה דעתכן? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    מה דעתכן?

    האם אנחנו צריכות להתערב בריבים שקורים בגן?

    מקרה שקרה:
    ליאם נשך כנראה את אחד החברים מהגן (זה לא קרה בחיים, זו פעם ראשונה ומקווה מאוד שאחרונה).
    צוות הצהרון עידכן אותנו, דברנו עם ליאם ולא עשינו מזה סיפור גדול, כמובן שהסברנו ואמרנו שככה לא נוהגים ובלה בלה, הרי מדובר בילד בן חמש וחצי...
    כמובן שהצוות זרק איזו שטות של חינוך: "שאחה"צ לא יקבל צ'ופרים", לא כ"כ הבנתי מה זה עניינם.

    הרגע קיבלתי הודעה מאמא של הילד הננשך, היא חד הורית ומאושפזת כרגע בשבוע 30 נראה לי.
    כתבה שהיא לא יודעת אם עדכנו אותי אבל שליאם נשך את בנה, , שזו נשיכה ממש רצינית. הילד שלה לקח את זה מאוד קשה במיוחד משום שאוהב את ליאם, היא תודה לי אם אדבר עם ליאם ואבקש ממנו לבקש סליחה מבנה.

    לי זה ממש לא נשמע, לכן???

    דבר נוסף שקצת עיצבן אותי אבל יכול להיות שאני טועה,
    בגן של סער - כאשר הוא ננשך ו/או נושך אומרים לנו, מעדכנים אותנו ולא נותנים את שם הילד השני שקרתה איתו התקרית.
    נראה לי "פייר אינפ"...

    לי זה קצת נראה חימום של האמא של הילד שננשך על ידי ליאם ע"יע צוות הצהרון, מה אתן חושבות?

    מקווה שלא בלבלתי את המוח, סתם רציתי לשמוע דעות אובייקטיביות.

    איילת
10 תגובות
עמוד 1
  • קודם כל, לא חובה שהצוות אמר לאמא מי הנושך.
    ילד בן חמש וחצי מספר בעצמו מי נשך אותו.

    אצלי מלא פעמים חזרו עם נשיכות.
    וכמה פעמים גם שלי היו הנושכים.
    מעולם לא פניתי לאמא של הילד בשני המקרים.
    כשאותו שם נושך חזר על עצמו כמה פעמים, פניתי לצוות הגן לבירור. אבל מעולם לא לאמא.
    לדעתי לא לעניין.
    __________________________________________________________________

  • לא צריך להתעדכן את האמא מי עשה לילד את המכה זה גיל שהם כבר מדברים ומספרים.
    אני כן היתי נותנת לליאם לבקש מהילד סליחה שהוא נשך אותו.
    וזה ילדים ילדים רבים יכול להיות שהיה משהו שהביא לנשיכה.....
  • הי אילת

  • כפי שהבנות כתבו... זה בהחלט גיל שהם מספרים לבד מי עשה להם מה... לא בהכרח שהצוות סיפר

    ודבר שני, אני אישית לא הייתי מערבת את האמא, אלא אם כן זה נעשה בין שני חברים טובים ואני בקשר עם האמא של החבר. אבל אני יודעת מהרבה אמהות שהן כן פונות לאמהות אחרות. אם זה בסדר או לא? לא יודעת... נשמע שהיא ביקשה בצורה מאוד יפה.

    ניסית לברר עם ליאם מה קרה? מה הוביל אותו לנשיכה?

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • חייבת להגיב
    מעניין מה גרם לו לנשוך ???
    דבר נוסף שהוא דיי תמוה בעיני מה טיב היחסים בינך לבין האמא של הילד שנינשך ?
    לא על כל דבר צריך להתקשר
    ולא הייתי מחייבת את הבן שלי להתנצל סביר להניח שהיה משהו מקדים שגרם לו לנשוך
    במיוחד שאת מציינת שבנך לא אלים
    שולחת לך מלא
  • תודה בנות,
    מרוב שהייתי בסערת רגשות לא חשבתי על הדבר הפשוט ביותר, שבאמת בגיל שלהם אומרים...
  • לא לעניין ליצור איתך קשר (בייחוד שאין לכן איזשהו קשר ..)
    אני בחיים לא הייתי עושה את זה ...
  • אני הייתי מבררת את נסיבות המקרה מול הילד כמו שעשית.
    נראה לי שהאמא הזו הגזימה בזה שהיא התקשרה, אתן לא בקשר קבוע וקרוב, מה שקרה קרה טיפלו בזה וזהו.
    אםהיא קזו ״פיקית״ ופדנטית אז כמו שכתבת תשלחי לה אס אם אס חזרה וזהו.

    [url=http://www.freeglittergraphics.com]

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • טוב, אני אגיב קצת אחרת.

    לי היה מקרה דומה עם ילד שאני מכירה טוב את אמא שלו, והיא דיברה איתו והוא התנצל. הם חברים טובים - אז למה לא לשמור על החברות הזו?

    אם אכפת לך מהחברים שלו בגן - אני דווקא כן הייתי מחנכת לעשות "סולחה", אבל בין שניהם, כל חד יתנצל על מה שעשה ונגמר. אבל זו אני
    פייס: ortal_hori


  • יותר מהכל הפריע לי שהצוות של הגן אומר לך להעניש אותו בבית על משהו שקרה בגן.
    כן הייתי מדברת עם הילד כדי להבין מה קרה שם ולשמוע את הצד שלו, כמו שעשית, אבל לא הייתי מערבת עונשים או אי מתן צ'ופרים על משהו שקרה בגן.

    בקשר לאמא, אני לא הייתי פונה לאמא במקרה כזה אלא אם אכן היא היתה קרובה אלי אבל בסך הכל היא ביקשב בצורה יפה וגם מבחינה חינוכית זה טוב שהוא יבקש סליחה ככה שהייתי מקשיבה לבקשה.


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה