כפי שהבנות כתבו... זה בהחלט גיל שהם מספרים לבד מי עשה להם מה... לא בהכרח שהצוות סיפר
ודבר שני, אני אישית לא הייתי מערבת את האמא, אלא אם כן זה נעשה בין שני חברים טובים ואני בקשר עם האמא של החבר. אבל אני יודעת מהרבה אמהות שהן כן פונות לאמהות אחרות. אם זה בסדר או לא? לא יודעת... נשמע שהיא ביקשה בצורה מאוד יפה.
ניסית לברר עם ליאם מה קרה? מה הוביל אותו לנשיכה?
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps