זה שביטלו זה באמת מעצבן,
אבל יכול להיות שיש סיבה מאוד הגיונית מאחורי זה..
אולי המדריכה לא היתה טובה או משהו.
ריתמוסיקה זה יותר מוסיקה, לימוד שירים, התנסות עם גלי נגינה וכו'..
תנועה זה יותר ספורט, אבל לילדים בני שנה?!?
מה כבר אפשר לעשות, להרים ידיים, להוריד, לעשות צעד ולחזור..??
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212