אבחון בהתפתחות הילד - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בוקר אור לכולן

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
7 תגובות
עמוד 1
  • בוקר טוב.

    איזה אבחון?
    קלינאית תקשורת/ ריפוי בעיסוק?

    תור לאבחון בעקרון נותנים יחסית מהר, משהו כמו חודש.
    בהנחה שבאמת צריך לעשות את הטיפולים - אני ממתינה כבר 3 חודשים שיהיה לנו מקום אצל מישהי מהמטפלות... ידוע שלוקח זמן.

    האבחונים הם בעיקרון בנוכחותינו, נותנים להם פשוט לעשות דברים, לספר דברים, לחזור על דברים, לצייר, להעתיק וכו'...
    המאחבנות עובדות ממש ע"פ חוברות שמנחות אותן, מבחנים מיוחדים וכו'.

    האבחון הוא 1 - המפגשים לטיפול לפני החלטתם.

    אני חושבת שאת רוב הדברים אנחנו ההורים יודעים פשט זה מראה לנו את זה מזווית אחרת ומקצועית יותר (סוג של נותן גושפקנה למה שאנחנו מרגישות) אני חושבת שהאבחון שם אותנו במקום לא נוח כי אלו בעצם דברים שידענו אותם אבל לא חשבנו שהם חמורים באמת... או זקוקים באמת לטיפול ושיפור.
    גם לילד בעצמו לפעמים לא כ"כ נוח כי הוא בעצם חושף את החולשות שלו מול מישהו לא מוכר.

    התפתחות הילד לא יוצרים קשר עם הגן לפי מיטב ידיעתי, זה לא קשור אליהם.

    לי נתנו טיפים בינתיים על מה לעבוד ואני הדרכתי את הגננת.

    בהצלחה!!!
  • ואו המון תודות על התשובה המפורטת.
    אנחנו צריכים אבחון אצל מרפאה בעיסוק ( כתבתי על העניין בצורה מפורטת בפורום של שרון שמש )
    שוב תודה

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • שלום לך,
    אנחנו לא מזמן סיימנו אבחון בהתפתחות הילד..
    בעקרון, המון תלוי על האנשים שאת פוגשת, כמה מידע הם נותנים לך וכמה הם משתפים ומכניסים את ההורים לעניין.
    אם את מרגישה שלא נותנים לך מספי מידע, תשאלי! זו הבת שלך..
    בעיקרון עברו 3-4 חודשים עד שזימנו אותנו לתורים,
    אבל עשינו אבחון מקיף- קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, פסיכולוגית, רופאה התפתחותית ועוד אבחון נוסף.
    כל התהליך לקח 9 חודשים בערך..
    אבל אולי אם את צריכה רק ריפוי בעיסוק זה פחות.
    מספר המפגשים תלוי בכמה דברים- שיתוף הפעולה של הבת שלך, ומיצוי זמן הפגישה..
    וגם המצב הנתון, אם רואים שצריך עוד הסתכלות אז מזמינים לעוד, או שמפנים לעוד מאבחן שיבחון תחום אחר..

    את רוב הדברים רואים בבית ובגן, את צודקת.. באבחון עצמו הילדים לרוב מתביישים ולא נפתחים לגמרי.
    אבל המאבחנים נותנים משקל למה שההורים מספרים שיש בבית, כי הן מודעים לכך..
    בנוסף, אנחנו היינו אצל מאבחנים טובים, שידעו לבחון את הדברים הקטנים, להדליק נורות אדומות על מה שהצריך..
    ואח"כ עשו ישיבת צוות והעלו את הנקודות האדומות שכל מאבחנת סימנה לעצמה,
    ככה היתה ראייה כוללנית על הילד..
    אחרי האבחון- הרוב נופל עליכם ההורים,
    קביעת תורים, עדכון הגן, בקשה לסייעת אם צריך..
    הרבה בירוקרטיה, אבל תמיד צריך לזכור למה התחלת את האבחון- כדי לעזור לילדה, כדי שתוכל למצות את הפוטנציאל שלה..
    ואם צריך עזרה, אז אתם ההורים בטוח תעשו המון כדי לעזור לה!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • בהצלחה ..
  • פיתוש ומרץ- תודה

    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
  • גלי - למה 3 חודשים לבדיקת שמיעה? אנחנו עשינו כבר כמה פעמים ותמיד אני מצליחה לקבוע לשבועיים קדימה בערך. איזה מבאס
  • תמר 3 חודשים !!!!! ולא פחות.
    שתביני כשהיא ה"תור" המיוחל הוא גם לא כ"כ הרגיש טוב וסירב לשת"פ פעולה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה