-
אוי לי יש אמצעי מניעה חבלזזזזז
אפשר ככה , מידי כמה ימים להתפוצץ על הבעל , ואז תאמיני לי - אף אחד לא ינסה אפילו להכניס אותך להריון
-
-
פנינה
-
גלולות - לוקחים 6 חודשים רצוף, שבוע הפסקה וחוזרים.
אני חייבת גלולות כי יש לי ציסטות ונטייה לתסביב של השחלה (קרה לי פעמיים כאשר פעם אחת הסתיים בהוצאת השחלה והחצוצרה) ופעם השניה "רק" בניתוח.
אבל בגלל שב"שבוע הפסקה" מהגלולות תמיד יש לי מיגרנות, אני לוקחת רצוף חצי שנה.
כל זה באישור רופאת נשים כמובן.
יעל, אמא של יונתן ואיתמר
-
אני בשיטה של פנינה
-
פייס: ortal_hori
-
גם אני עם הנובה רינג. עברתי מהגלולות. איזה שקט..
בעלי טוען שזה עושה אותי עצבנית
-
אנחנו בלי כלום...
"...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."
-
מיכל 30 ש"ח
-
התקן נחשב מאוד לא בטוח. אני שמעתי על כמה וכמה ילדים שנולדו כשאמותיהם היו עם התקן.
בנוסף, התקן הוא גוף זר בתוך הגוף ועלול לגרום דלקות
-
אחתי נכנסה להריון עם התקן והעובר לא שרד
פייס: ortal_hori
-
אני לא ממש מבינה בזה, אבל אחותי אחרי 5 לידות קיסריות החליטה לעשות התקן, הבת שלה בת ארבעה חודשים ובכל שני וחמישי היא אומרת לי שהיא רואה דימומים, כל פעם עד שהיא הולכת למקווה עוד פעם יש לה דם! כנראה בגלל ההתקן.
אני לוקחת סרזט, אין לי בעיה, לא שוכחת!
רותי
-
יש שני סוגי התקן.
אחד ״זול יותר״ ואחד ״היקר יותר״ (מירנה).
היקר יותר מאוד בטוח באיזה 99%כיסוי לעומת הזול.
היקר יותר המירנה משחרר מעט חומר (ממש כמות מזערית) ולכן הוא בטוח יותר כי הוא מונע את הרירית שמאפשרת השרשת עובר ולכן גם בקושי יש דימום (בשונה מההתקן הזול)
[url=http://www.freeglittergraphics.com]
הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
-
רציתי לשים התקן, אבל אני לא יכולה כי לא ילדתי
-
גליל'ה
אני עם התקן
זה לא אידאלי... יש תקופת הסתגלות של בין חודש וחצי לחצי שנה של דימומים.. מעצבן!
אבל אחרי שנה בערך המחזור מתייצב מתמעט משמעותית.
אבל חוץ מהדימומים אין תופעות לוואי ואני שכחתי ששמתי בכלל!
זה טוב לחמש שנים - בדיוק פרק הזמן שלי להחליט אם בא לי לנסות רביעית או לקשור את השחלות לתמיד
-
אני הייתי עם התקן רגיל (לא הורמונלי) יותר משנתיים אחרי שתמיר נולד,
באמת יש תקופת הסתגלות, אבל אחרי זה היה בסדר גמור...
הגלולות לא עושות לי טוב, ממש פוגעות בחשק...
גם ככה אני פולניה
-
בתור הוד פולניותה של הפורום, אני חותמת על השיטה של פנינו'ש.
קצת פרצופים חמוצים עוד לא הרגו אף אחד... (ומה שלא הורג, מחשל. כידוע בתפוצה.)
שרון שמש
M.Sc
פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T
-
אני עם התקן ומאוד מרוצה.
בהתחלה שמתי את המירנה אבל התחלתי להתנפח והוצאתי אותו אחרי שלושה חודשים (וכך הלכו להם 1000 ש"ח לפח) באותו היום שהוצאתי אותו שמו לי את הרגיל וזהו, לא הייתה תקופת הסתגלות, דימומים לא רצויים.
הדבר היחיד שמבאס שהמחזור נהיה חזק יותר ממה שהיה קודם אבל אין לי בעיה עם זה כל עוד זה רק שלושה ימים בחודש.
-
אני עם סרזט. אבל גם אחרי שאפסיק להניק לא אשים התקן. אני מפחדת מזה. מפחדת מלהכנס להריון ולעבור הריון עם התקן. אני ידועה באובר פוריותי.... אז זה מלחיץ.
למה את לא שמה מדבקה? זה לא יותר קל מאשר לדחוף את הנובה רינג?
פיתוש זה לא בריא למשוך ככה. אל תעשי סתם שטויות. אם את לא אוהבת מחזור תעשי עוד ילד!