* אתמול היינו בקניות, עשיתי קניות גדולות גם כי הבית היה מרוקן, וגם בגלל פורים הזה..
אני בקופה, כל הקופות עמוסות, מחכה מחכה מחכה... מה לעשות!?! זה המצב! לוקחים אותו בחשבון..
הגיע תורי, הקופאית מתחילה להעביר דברים בקופה ואני אורזת.. משתדלת לארוז בקצב מהיר! אבל בהיגיון, כי אני אוהבת את הסדר שלי!
אחרי החשבון שלי כבר יש עוד 2 עגלות..
הקופאית מסיימת להעביר ואני ממש לא סיימתי לארוז. באמת שהשתדלתי מהר!
אחרי כמה שניות, מי שעמדה עגלה אחריי אומרת לי "את יכולה בבקשה כבר לשלם!?? שלפחות היא תתחיל את החשבון שלנו..?"
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212