איך אני שמחה!


אני מאושרת שאתם אוהבים כי התלבטתי המון מה לשלוח, כי כתבת שעידן אוהב חיות ולא מצאתי משהו שמתאים...
גם לא רשמת מה אוריאן אוהבת,
אז הלכתי בכיוון שראית
והחותכן

,
קיוויתי שאין לך כזה
האוזני המן קנויים

לא הסתכנתי עם הכשרות, אנחנו לא שומרים ולא ידעתי אם אתם כן

בקיצור,
חג שמח!!!




