למי יש מתכון לאוזני אמן ????? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • למי יש מתכון קללללללל עד כמה שאפשר לאוזני אמן ?
    ממש מתחשק לי לעשות בשביל המשלוחי מנות

10 תגובות
עמוד 1
  • סליחה !
    הטמטמת שולטת עליייי

  • 1 קג קמח
    2 אבקת אפיה
    1 כוס סוכר
    1 כוס שמן
    1 מרגרינה
    1 סוכר וניל
    1 כוס מים
    2 ביצים

    תשימי קודם גל את הרטוב ואז תוסיפי את הסוכר אבקת אפיה סוכר וניל ואז את הקמח תלושי עד שתאחד לתת מנוחה של 20 דק
    אפיה בחום בינוני
    "כל זמן שהנר דולק אפשר עוד לתקן"
  • עשיתי אתמול את המתכון של קרין גורן, של השני צבעים, הוא לא קל אבל יצא פצצה.

    שנה שעברה קרן הביאה מתכון קל וטעים:
    אוזני המן/ קרן מפורום הורים
    כמות: 30-35 אוזני המן

    חומרים

    לבצק:
    800 גרם קמח רגיל
    3/4 כוס סוכר
    200 גרם מרגרינה רכה (לא מומסת)
    1 כוס שמן
    1 כוס מים
    2 שקיות אבקת אפיה
    2 שקיות סוכר וניל
    קורט מלח
    למלית:
    ממרח תמרים עם אגוזים קצוצים
    או ממרח שוקולד
    לפיזור:
    אבקת סוכר
    אופן ההכנה
    מנפים לקערה קמח ואבקת אפיה. מוסיפים סוכר, סוכר וניל וקורט מלח ומערבבים.
    מוסיפים את השמן, המרגרינה והמים ולשים עד שמתקבל בצק.
    מרדדים את הבצק על מישטח מקומח לעלה בעובי של עד חצי סנטימטר.
    קורצים עיגולים, מניחים מעט מלית במרכז כל עיגול, סוגרים לצורת אוזן המן ומהדקים את הקצוות טוב .

    מחממים תנור ל-170-180 מעלות.
    אופים בתבנית עם נייר אפיה ללא שימון, עד שאוזני ההמן זהובות
    (בערך 15-20 דקות)

  • עשיתי היום את המתכון שאמא ויותר עשתה..
    יצא מעולה!!
    http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212
  • תודה

  • קרין גורן! זה המתכון שלי כל שנה. מתכון מצוין!


  • המתכון של קרן שלנו הוא המנצח מבחינתי.
    מעולות, מעולות, מעולות! ועוד פעם - מעולות!

    שרון שמש
    M.Sc
    פסיכוטרפיסטית התנהגותית קוגנטיבית C.B.T



  • אמא ויותר - בלי ביצים?
    לי יש מתכון שאני עושה עם הילדים בגן והוא דורש ממש מעט מצרכים (ויחסית מעט שומן לפי המתכונים האחרים שאני רואה...)

    700 גר' קמח תופח
    200 גר' חמאה רכה
    4 ביצים
    3/4 כוס סוכר

    ללוש הכל יחד ולקרר חצי שעה

    תמר
    הבלוג שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps

  • הולכים לסופר וקונים
    פייס: ortal_hori


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה