אנחנו משחקים פה בשכונה, חבורה של איזה 8 משפחות את המשח הענק והגמד..
עשינו הגרלה וכל משפחה נבחרה לגמד משפחה אחרת במהלך השבוע, כשבסוף השבוע יינתן משלוח מנות מהמשפחה של הגמד למשפחת הענק, בשם כל החברים..
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212