חמודות,
אם בעלי יעז להשתכר עד כדי הקאה, ואי זיכרון של מה שהוא עושה, אני בועטת בו מהבית!!
הם שותים, שמחים אבל הראש במקום.. אין שיכרות מטורפת.
וכן, כששותים יוצאת פנימיות.
וב"ה כשהפנימיות בקדושה, אז יוצאות מילים קדושות..
ללא פלצנות.
וכששמחים ושותים יוצאת פנימיות ושמחה!!
קשה לי עם הכל מסביב, אבל אני לגמרי תומכת...
כל שנה אנחנו עושים שיחה מחדש, לקראת פורים. והוא שואל אותי אם אני רוצה שהשנה הוא יהיה איתי או שנעשה משהו אחר, וכל שנה מחדש אני לא מסוגלת לתת לו לוותר על הרגעים האלה..
אם לא היה לי כל כך הרבה על הראש, עבודות ומשלוחי מנות, וילד מתוק שנמצא בתקופה לא מדהימה!
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212