חום גבוה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • נתנאל שלי חולה יש לו חום גבוה ולא יודעים מה סיבה רופא בדק אותו ואין לו שם דלקת אולי שיניים אבל לא נירא לי. עשינו בדיקות דם ושתן . מסכן שלי כל הזמן בוכה ולא רוצה לאכול. אני מתה כל כך עצוב לי ואני נורע מודאגת לא יודעת מה לחשוב.(((()
13 תגובות
עמוד 1

  • בטח וירוס...
    רפואה שלמה
  • יש להם לפעמים חום גם בלי סיבה , חשוב לעקוב לפעמים יש איזה חידק או דלקת בגוף , תמתני לתשובות של הבדיקות דם.
    החלמה מהירה
  • כמה זמן ???
    גם לנו המבוגרים יש הרבה פעמים "רק" חום ומן הסתם זה גורם לנו לחוסר תאבון
    מקווה שיחלוף כשבא וכמה שיותר מהר
  • תודה רבה בנות לפי בדיקות דם יש לי תהליך דלקתי בגוף ב17:30 אני אדבר עם הרופא שלו אולי הוא יתן אנטיביוטיקה אולי לא יתן כלום((((

  • פייס: ortal_hori


  • רפואה שלמה ומהירה

  • מה אתכם? מה אמר הרופא?

    רפואה שלמה!


  • בבוקר נתנאל קם רעב מאוד התחלתי לתת לו מעדן והוא התפרץ בבכי חשבתי שזה שיניים או גרון רופא הסתלק בכל הפה והתברר שיש לנתנאל פצעים בפה. הוא אמר שזה וירוס אבל לא נתן כלום אמר שתוך כמה ימים זה יעבור. רק לתת אקמולי או נורו פאן כשיש חום או כשממש כואב לו. זה הסיפור((((((
  • לפצעים בפה יש ספריי מצוין הוא נקרא "סורנד" זה ספריי חרובים שמקל מאוד על הכאב וגם מחטא את הפצעים.
    ממליצה בחום רב לרכוש ולהשתמש.
    עושה עבודת פלאים.
    החלמה מהירה מהירה ומלאה מלאה לא לשכוח לעשות סטרליזציה לבקבוקים ולמוצצים ובכלל לכל דבר שהוא מכניס לפה כי זה מאוד מדבק בד"כ והוא יכול להדביק את עצמו ע"י שימוש חוזר בחפצים נגועים.


  • דרך אגב - לפעמים פצעים בפה יכולים לבוא אחרי החום לא בהכרח הפצעים הם הסיבה לחום....


  • תודה רבה linbar אני אקנה ספרי הזה. החום ירד לו וכאבים ניהו פחות חזקים אבל עדיין הוא בכה לי כל השישי שבת. יצאה לנו פורים לא כל כך שמח. אני אפילו לא ניסיתי לסים לו תחפושת (((((
  • גם לבן שלי היו פצעים בפה. זה הציק לו והוא לא ממש רצה לאכול. כנראה כאב לו. בכל מקרה, נתתי לו אקמולי וזה הקל עליו את הכאבים..
  • oni,
    גם לבן שלי היו פצעים בפה, הוא לא רצה לאכול. כנראה כאב לו. נתתי לו אקמולי וזה עזר. לפחות הוריד לו את הכאב
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה