זה מכון גמילה..
יש גמילה מעישון, מאלכוהול והתמכרויות וגמילה מסוכרים וגלוטן.
ויש דיאטה שבנויה על זה, דרכם.
אומרים שצריכת בצקים וסוכרים זה ממש התמכרות!
"וזכני לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים,
אוהבי ה', יראי אלוקים.
אנשי אמת זרע קודש, בה' דבקים..
ומאירים את העולם בתורה ומעשים טובים,
ובכל מלאכת עבודת הבורא..."
http://www.ipanel.co.il/index.php?page=join&content=join&referrer_id=32212