לא נראה לי שהיתה צינית...
אם היא היתה פותחת נראה לי שהיתה מבינה שזה לגן... היא נתנה רשימה מה להביא
מה שמתי להן? בייגלה קטן, תפוצ'יפס, עוגיות אוריאו (קיבלתי את הרעיון מהענקית שלי. אני מתה על העוגיות האלה, אז על הדרך קניתי עוד חבילה לבית כי היה מבצע), מקופלת, מטבעות שוקולד מפוזרים, מרשמלו ממולא תות ואוזני המן תוצרת בית (הכנתי השבוע לכל שאר המשלוחים) - יצא בערך 20 ש"ח לאחת
תמר
הבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=myscraps