-
אני חושבת שהייתי מצפה להתנצלות בדיוק כמוך.
לפחות ממנו!
אני בדיוק כזו, לפעמים אומרת דברים לא בדיוק כמו שהתכוונתי,
ואם העלבתי - אני מתנצלת!
-
גם אם זה נכון לא אומרים את זה לפני כולם!
חכי כשיהיו להם ילדים...הכל ישתנה.
לא הגזמת!
-
כן, גם אני אמרתי..
מה הבעיה להמציא תרוץ כלשהו...?
זה ממש מכוער להגיד דבר כזה, לא? מה אמא שלי אמורה לעשות? לא להזמין מי שיש לו הרבה ילדים?
[
-
אני גם חושבת שזו אמירה פוגעת...
-
מי אמר את זה? אחיך או אישתו?
-
איזה מעליב זה ולא משנה מי הילדים שיהיו, אני גם היתי מאוד נפגעת.... אם הוא התכוון למישהו אחר אז היה יכול לשאול האם X מוזנת?
-
-
פייס: ortal_hori
-
גם אני חושבת שזה לא לעניין ובטוח הייתי "יוצאת עליהם"
-
סליחה ????!!!!!!!!
פשוט מגעילים
-
אני לא בטוחה שיהיו להם ילדים
מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
------------------------------------------------------------------------------------------
לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.
--------------------------------------------------------------------------------
אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
-
טוב,
אחרי שכבר ראיתי את עצמי מנתקת את הקשרים שלי עם אחי ואשתו.. ולא נפגשת איתם יותר בחיים שלי.. ולא מכירה את הילדים שלהם
וכו' וכו'..
נרגעתי..
ונשמתי עמוק עמוק..
ועיכלתי..
החלטתי שבכ"ז זה אחי האהוב - אז אני אוותר לו
עכשיו אני צריכה להתנצל
-
למה את זו שצריכה להתנצל?????
הוא צריך להתנצל על היציאה המגעילה הזו!! הוא צריך להתנצל על שהוא לא קרוב לילדים שלך!!
אני אנחש ואגיד שהוא הילד הקטן בבית? או לפחות זה שכולם היו תמיד מתפשרים בשבילו ונותנים לו תמיד מה שהוא רוצה??
כי נראה שגם את (ואני לא מאשימה אותך) וגם אמא שלך מתרצות עבורו
הוא ואשתו נהגו לא בסדר והם צריכים להתנצל! נשוי טרי או לא, את אחותו האהובה ואין תירוץ לזה שהוא לא מתקרב לילדים שלך!! נשמע מפונק מאוד שרגיל שתשומת הלב תמיד סביבו
יש אנשים שרגישים יותר לרעש של ילדים אבל הוא יכול היה להסתפק בלשאול מי מגיע, ולומר שהוא עוד לא דיבר על זה עם אשתו ושהם יחליטו בפרטיות ויחזירו תשובה
צריך טאקט לכל דבר
(אגב אני שונאת שאמא של בעלי שואלת שאלות כאלה בפרהסיה כי זה מביך, אז תמליצי לאמא שלך להבא לשאול בפרטיות כשהיא איתם לבד או לשאול את אחיך לבד מבלי להביך את אשתו)