סקר מטלות הבית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מה הגיל של הילדים שלכם? מה המטלות בבית שהם אחריאים אליהם?

    אני אענה.
    אביגיל בת 5 ומיכל בת 4. המטלה העיקרית שלהן זה לסדר את הצעצועים שלהן.
    אביגיל אחראית בנוסף לנקות את החול של החתול.
    איתן בן שנתיים והאחריות שלו זה בעיקר להאכיל את הדגים.
    מיכל לא אחראית אפילו על עצמה אז אין מה לדבר על אחריות על חיה.
    אני מרגישה שהבנות כבר בגיל שצריכות יותר אחריות בבית, אבל אני לא יודעת מה להטיל עליהן.
    הן אוהבות לעזור, במיוחד אביגיל, אבל אין להן משהו ספציפי שהן עושות.
    אז איל זה אצלכם?

    ועוד משהו.
    באיזה גיל מתחיליםפ לסדר את הצעצועים אחריהם?
    איתן עדיין לא הכי מסתדר עם זה ורק מפריע לבנות.
    אז אני לא מתעקשת.
    אבל מצד שני זה יוצא שהן מסדרות והוא "לא מפריע"

    __________________________________________________________________

18 תגובות
עמוד 1
  • אין אצלנו מטלות לכלל אחד או אחריות קצת קשה לי כרגע להטיל על שחר אחריות על דברים .... אבל הרבה פעמים אני כן מבקשת ממנו לעזור לי בדברים.
    לפעמים בבוקר הוא אוהב לסדר את המיטה שלו
  • אצלנו זה לא קבוע,
    אבל כשכולנו מנקים התפקיד של תמיר זה לעשות אבק על המזנון והשולחן בסלון,
    להוציא דברים מהמדיח ולסדר במקום כמו סכו"ם,סירים...
    למיין את הכביסה ולהכניס למכונה
  • קבוע כשעולים למקלחות, הוא עובר ליד האקווריום ובעזרתי מאכיל אותם.
    לפעמים אני מזכירה לו, לפעמים הוא מזכיר לי.
    הבנות עוזרות לו לפעמים, אבל בדרך כלל זה הוא

    __________________________________________________________________


  • כנראה שאני מגדלת ילדים מפונקים
  • הן תמיד מסדרות אחריהן. מספיק לי
    פייס: ortal_hori



  • האמת שאין משהו מוגדר "אתה אחראי על X". "את אחראית על Y"

    כמובן שהם אחראיים על סידור הצעצועים וחדר המשחקים

    הם עוזרים לערוך שולחן, להפעיל מכונה (בעזרתי), להעביר למייבש, להוציא מהמייבש.....

    היא אחראית להזמין את המעלית בחוץ והוא לוחץ בפנים על הקומה
  • תמיד כשאני מבקשת שיסדרו את הבלאגן אז רק הפולני מסדר (נדב) ואני תמיד מוצאת את עצמי עוזרת לו כי יאיר פרזיט
  • הגדול שלי עושה כלים מוריד את הזבל כל יום מבשל לנו
    האמצעי שואב, עושה אבק עושה כביסה תולה מוריד ומקפל כביסה ומכניס לארון יפה ומסודר.
    הקטן שוטף את הבית ומנקה את השירותים והמקלחות.
    אני ובעלי נחים
  • טוטילה , איזה חינוך מעולה
  • אנחנו חושבים לעשות עוד ילד בשביל פסח וגם לאבק חלונות תריסים צבע וכו...
    גלי את מוזמנת בכיף! אני יכולה לסדר לך גם תפקידון אם את רוצה שלא ישעמם לך


    בינתיים רק אני ובעלי אחראים.

    תכלס כשאני ואחותי היינו צעירות אני הייתי שוטפת ואחותי עושה את השרותים והיה תורות בכביסה וכלים כי שתינו מאוד רצינו אבל לאחים שלי אף פעם לא היה תפקיד כי הם בנים
  • טוטי'!!!!!!!!!!!!!!!
    ע-כ-ש-י-ו את מבינה למה עשיתי את הרביעי!!!!!!!!!!!!
    עכשיו אנחנו באמת נחים! על אמת!
  • טוטילה
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • אצלי כמו טוטילה כמובן
  • טולילה - הוצאת לי את המילים מהפה...
  • כנראה שאני מגדלת בנים מפונקים, כי איו להם שום מטלות (רק לי יש
  • הן אחראיות בעיקר על החפצים שלהן-תיקי גן לשים במקום,להוציא מיד שחוזרות את הקופסאות של האוכל ולהניח על השיש לשטיפה,להכניס נעליים למגירה וכו'.
    צעצועים ומשחקים-ברור.
    הן מפנות מהשולחן כשמסיימות לאכול,זורקות את הבגדים שלהן לכביסה אחרי המקלחת,ומאוד אוהבות לעזור בבית באופן כללי-אבק,טאטוא,שטיפה,לתלות כביסה אבל אלו דברים שקורים פחות.
    הן בדרך כלל עורכות שולחן לסעודת שבת,שמות סלטים,מסדרות מפיות וכו'(אף פעם לא יוצא ממש מסודר שלכל אחד יש את כל הסכו"ם למשל,ותמיד יש להן רעיונות מקוריים כמו נגיד לפתוח את המפיות ולפרוס את המפית לגמרי על כל צלחת וכאלה אבל אני תמיד מחמיאה להן ולא מסדרת אחריהן)
  • שקד אחראי על סידור הצעצועים שלו במקום.
    מעבר לכך- אין לו אחריות ספציפית על כלום, אבל הוא מאוד אוהב לעזור ולהפתיע
    מלאכית קטנה שלי, אמא לא תשכח אותך לעולם!
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    לפני שנולדו ילדינו הכרנו עולם, לאחר שילדינו נולדו התחלנו להכיר את עצמנו.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    לעתים מאד רחוקות אנחנו מקבלים בחיים את מה שאנחנו רוצים, אבל אנחנו תמיד מקבלים את מה שאנחנו צריכים.

    --------------------------------------------------------------------------------
    אין דרך אל האושר- האושר היא הדרך!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה