הן אחראיות בעיקר על החפצים שלהן-תיקי גן לשים במקום,להוציא מיד שחוזרות את הקופסאות של האוכל ולהניח על השיש לשטיפה,להכניס נעליים למגירה וכו'.
צעצועים ומשחקים-ברור.
הן מפנות מהשולחן כשמסיימות לאכול,זורקות את הבגדים שלהן לכביסה אחרי המקלחת,ומאוד אוהבות לעזור בבית באופן כללי-אבק,טאטוא,שטיפה,לתלות כביסה אבל אלו דברים שקורים פחות.
הן בדרך כלל עורכות שולחן לסעודת שבת,שמות סלטים,מסדרות מפיות וכו'(אף פעם לא יוצא ממש מסודר שלכל אחד יש את כל הסכו"ם למשל,ותמיד יש להן רעיונות מקוריים כמו נגיד לפתוח את המפיות ולפרוס את המפית לגמרי על כל צלחת וכאלה אבל אני תמיד מחמיאה להן ולא מסדרת אחריהן

)