קודם כל-נרגעים

אני כיבסתי את הביגוד הראשוני ותליתי במהלך הבוקר לפני שהלכתי ללדת.
הכי חשוב בעיני בגדים נוחים(אני לא סובלת את החלוק של חדר לידה,נשארתי בלידה האחרונה עם הבגדים שלי כמעט עד ללידה עצמה והרגשתי הכי נח בעולם!)
שאר הדברים אמא שלי הלכה לקנות כשהלכתי ללדת(אלכוהול משחה טיטולים וכו')
לארוז חכם-אני אוהבת לארוז מסודר ככה שלא צריך לחפש ולהפוך את התיק בשביל כל דבר,למשל בתוך התיק רחצה עצמו חוץ מכלי רחצה אני שמה כבר תחתונים ותחבושות.אחרי לידה כל התעסקות מיותרת היא...מיותרת

ולגבי המהירות של הלידה-אצלי דווקא הלידה השלישית הייתה הכי ארוכה מכולם(ועם זאת הכי קלה ועוצמתית)
שתהיה לידה קלה!